سردار کمالی خبر داد؛

برگزاری نخستین آزمون سراسری مهارت‌آموزی برای سربازان

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری نخستین آزمون سراسری مهارت آموزی برای سربازان وظیفه در 22 دی ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ - 25December 2017

برگزاری نخستین آزمون سراسری مهارت‌آموزی برای سربازانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «موسی کمالی» رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این خبر در تشریح جزئیات آن اظهار داشت: اولین آزمون سراسری مهارت آموزی کارکنان وظیفه در 22 دی ماه امسال در نیروهای مسلح برگزار می‌شود و کلیه کارکنان وظیفه‌ای که به صورت خود اظهاری اعلام کرده‌اند که دارای مهارت خاصی هستند و از سوی یگان‌های نیروهای مسلح ثبت نام شده و اسامی آن‌ها به ادارات فنی و حرفه‌ای استان‌ها ارسال شده در این آزمون شرکت خواهند کرد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: یگان‌های نیروهای مسلح نیز باید تسهیلات لازم برای برگزاری این آزمون و شرکت کلیه سربازان واجد شرایط شرکت در این آزمون را فراهم کنند.

وی گفت: یگان‌هایی که هنوز نسبت به ثبت نام و ارسال لیست کارکنان وظیفه متقاضی شرکت در این آزمون اقدام نکرده‌اند موظف هستند که در اسرع وقت از سربازان واجد شرایط ثبت نام کرده و اسامی این سربازان را به صورت «سی‌دی» به ادارات فنی و حرفه‌ای استان‌ها تحویل دهند.

کمالی افزود: سربازان و کارکنان وظیفه‌ای که در این آزمون پذیرفته شوند، گواهی مهارت آموزی استاندارد را دریافت خواهند کرد و آن‌هایی که قبول نشوند این فرصت را دارند تا نسبت به رفع اشکالات اقدام کرده و در آزمون بعدی شرکت کنند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه کلیه هزینه‌های ثبت نام و شرکت در این آزمون توسط نیروهای مسلح پرداخت می‌شود در پاسخ به این سوال که آیا برای پذیرفته‌شدگان در این آزمون مشوق‌هایی برای سربازان در نظر گرفته خواهد شد یا خیر خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از خدمت و یا در حین خدمت خود، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی را اخذ کنند در نظر گرفته شده و از سال 97 این مشوق‌ها برای سربازان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار