استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سهمیه خانواده شهدای کهگیلویه و بویراحمد در استخدامی‌های دولتی پیگیری می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران در استخدامی‌های مختلف پیگیری و اجرا می‌شود، گفت: امسال دولت منابع خوبی در طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی اختصاص داده که جامعه ایثارگری می‌توانند از این فرصت نیز استفاده کنند.
کد خبر: ۲۷۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ - 25December 2017

سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در استخدامی‌های دولتی پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست کارگروه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری و به ریاست استاندار برگزار شد.

«علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پاسداشت میراث معنوی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران است و به علت جایگاه ویژه این شورا، همه ظرفیت‌های استان را به کار می‌گیریم که مصوبات آن در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در استان باشد.

وی افزود: امنیت، عزت و جایگاه امروز ما به برکت خون شهدا بوده و ناسپاسی است که بر سفره‌ای که شهدا و ایثارگران برای آن مجاهدت کرده، بنشینیم و آنها را فراموش کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان جمعیت ایثارگری قابل توجهی دارد که نشان‌دهنده روحیه ایثار و شهادت مردم آن است و ما وظیفه داریم این روحیه را حفظ کنیم.

احمدی اضافه کرد: از هیچ تلاشی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دریغ نمی‌کنیم و در این زمینه آمادگی هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله تخصیص اعتبارات پژوهشی را داریم.

وی با تأکید بر اینکه سهمیه خانواده شهدا در استخدام‌های مختلف پیگیری و اجرا می‌شود، عنوان کرد: البته باید این را هم بدانیم که نگاه دولت کاهش تصدی است و باید دولت را کوچک و محدود کنیم، بنابراین توانمندسازی خانواده شهدا صرفا با کارمندسازی آنها سازگار نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال دولت منابع خوبی در طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی اختصاص داده که جامعه ایثارگری می‌توانند از این فرصت نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار