سردار ناظری:

14 باند قاچاق مواد مخدر در شرق استان تهران متلاشی شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: 14 باند قاچاق مواد مخدر در شرق استان تهران متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۷۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ - 25December 2017

14 باند قاچاق مواد مخدر در شرق استان تهران متلاشی شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی شرق استان تهران پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه طرح عملیاتی ذوالفقار 96 اظهار داشت: در این طرح اعضای 14 باند قاچاق مواد مخدر در شرق استان تهران دستگیر و بیش از 199 نفر فروشنده خرد مواد مخدر به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 96، بیش از 526 معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد هدایت‌ شده‌اند، گفت: در این رزمایش بیش از 620 نفر سارق خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 96، 133 محله شهری و در روستاها و کویر 50 محله پاکسازی و منطقه امن شده است.

ناظری به حوزه ترافیک اشاره کرد و افزود: در زمینه ساماندهی ترافیک اقدامات خوبی در جاده‌های هراز، فیروزکوه و محور امام رضا (ع) انجام‌ شده است و برای رانندگان متخلف اقدام به فرهنگ‌سازی کردیم و کلاس‌های خوبی برای رانندگان برگزار شد و پنج هزار و 100 نفر در این راستا آموزش دیده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح ذوالفقار 96 از جمله عملیات‌هایی بود که با موفقیت بسیار بالایی اجرا شد، ادامه داد: این طرح با فرماندهی فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: مقادیر زیادی مشروبات الکی، سلاح‌ سرد و دستگاه‌های الکترونیکی که در فضای مجازی و رادیویی مشکل ایجاد می‌کردند، جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها