در محضر بهجت؛

فقط به فکر خود نباشیم

آیت‌الله محمد تقی بهجت درباره امام زمان می‌گوید: هر کدام در فکر حوایج شخصی خود هستیم و به فکر آن حضرت که نفعش به همه برمیگردد و از ضروریات است، نیستیم.
کد خبر: ۲۷۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ - 25December 2017

فقط به فکر خود نباشیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آیت‌الله محمد تقی بهجت فومنی درباره حضرت مهدی (عج) می‌گوید: «هر کدام در فکر حوایج شخصی خود هستیم، و به فکر آن حضرت که نفعش به همه برمیگردد و از ضروریات است، نیستیم.»

آیت‌الله بهجت فرمودند: تنها پیدا کردن و دیدن آن حضرت مهم نیست، زیرا دیدن آن حضرت در عرفات و یا در جای دیگر، که همیه میسور نمی‌شود و ممکن نیست.

لذا آقایی گفته بود: شاید شماهم خدمت حضرت مشرف شده اید و خیلی ها مشرف شده اند. اگر مشرف شدید، به آن حضرت نگویید که از خدا برای من زن، خانه، دفع فلان بیماری و یا امراض خصوصی، بخواه؛ زیرا این ها چندان اهمیت ندارد.

وی افزود: هم چنین آقای دیگری گفت: در اعتکاف مسجد کوفه آن حضرت را در خواب دیدم که به من فرمود: این هایی که به اینجا آمده‌اند، از مومنین خوب هستند ولی هر کدام حاجتی دارند و برای برآورده شدن حاجت خود آمده است. مانند خانه، فرزند، و . . . هیچ کدام برای من نیامده‌اند. البته احتیاج به خواب هم نیست، مطلب همین طور است و هر کدام در فکر حوایج شخصی خود هستیم، و به فکر آن حضرت که نفعش به همه برمی‌گردد و از ضروریات است، نیستیم.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها