جاسمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ضرورت گرامیداشت «9 دی» توسط دستگاه‌های دولتی/ فتنه‌گران در برابر ارزش‌های دینی ایستادند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقابله فتنه‌گران با ارزش‌های دینی در سال 88، بر ضرورت گرامیداشت «9 دی» توسط دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ - 26December 2017

9دی روز بصیرت و عزت ملت ایران بود«سیدقاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه مردم در سال 88 با بصیرت و با بینش انقلابی خود، فریب فتنه‌گران و دشمنان خارجی را نخوردند، اظهار داشت: روز 9 دی نقطه عطفی در تاریخ ما به شمار می‌آید و مردم با حضور انقلابی و عاشورایی خود در حماسه بزرگ 9 دی، برگ زرینی را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: مردم در حماسه 9 دی ضمن حفظ آرمان‌های انقلاب، عزت و استقلال نظام به دشمن فهماندند که دین و اعتقادات خط قرمزشان است و در مقابل فتنه‌گران خواهند ایستاد.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه اعتراض به نتیجه انتخابات بهانه فتنه‌گران برای اغتشاش بود،‌ گفت: مردم در روز 9 دی سال 88، دشمنان را مایوس کردند و این روز یادآور حماسه‌ای دیگر در ایران و نشانگر بصیرت مردم است و این موضوع هیچگاه از یاد ملت ایران فراموش نمی‌شود.

جاسمی با اشاره به اینکه مردم در روز 9 دی با آرمان‌های عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و تبلیغی باید برای حماسه 9 دی، برنامه‌‌های ویژه‌ای داشته باشند؛ چراکه عظمت انقلاب اسلامی به خون شهداست و تا زمانی که به خون شهدا، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پایبند باشیم، پیروزیم.  

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار