دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

مرکز فرهنگی دفاع مقدس، نگینی درخشان در شهر همدان

وجود مزار مطهر شهید گمنام مدفون در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان خود باعث شده است تا این مجموعه به عنوان نگینی در پیشنانی شهر همدان شناخته شود و همواره مورد توجه بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۷۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ - 26December 2017

مرکز فرهنگی دفاع مقدس، نگینی درخشان در شهر همدان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان جایی است که مخاطب با ورود به آن گویی حال و هوایی دفاع مقدسی و آسمانی را با جان و دل درک می‌کند. مکانی که یادگار هشت هزار شهید گلگون کفن استان همدان در طول هشت سال حماسه و ایثار است و بند بند آن نیز توسط رزمندگان و یادگاران همان دوران پر نور و معنوی شکل گرفته است.

نفس گرم و مسیحایی بزرگانی هم‌چون سردار شهید «حسین همدانی» که در ساخت و راه‌اندازی این مرکز بزرگ فرهنگی تلاش‌های بسیاری داشته‌اند، بدون شک یکی از عوامل مؤثر در وجود احساس از روزهای حماسه در این مجموعه است.

وجود مزار مطهر شهید گمنام مدفون در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان خود باعث شده است تا این مجموعه به عنوان نگینی در پیشنانی شهر همدان .شناخته شود و همواره مورد توجه بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار بگیرد، مجموعه‌ای که در طول سال، میزبان مسافران و گردشگران بسیاری از داخل و خارج از کشور است.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان دارای قسمت‌ها و بخش‌های مختلفی از جمله «اعزام نیرو»، «کمک‌های مردمی»، «بمباران کلاس درس»، «عملیات غرورآفرین «مرصاد»»، «جهادسازندگی» و «نیروی هوایی» بوده که در هر غرفه با تصاویر و مطالبی که ارائه شده است مخاطب به خوبی با موضوع ارتباط گرفته و مباحث را درک خواهد کرد.

این‌جا نشان از شهدایی دارد که در طول دوران دفاع مقدس با گذشت، ایثار و دلیرمردی خود نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی ایران توسط دشمن غاصب گرفته شود و به راستی نیز امروز وظیفه همه ما آن است که ادامه دهنده راه همان آسمانیانی باشیم که برای همه تاریخ درس شیردلی و غیوری را به یادگار نهادند.

گزارش از: کمال مظفری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار