مسئول آموزش سپاه ناحیه بهار:

دوست خوب باعث نزدیکی افراد به خداوند می‌شود

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار گفت: یکی از ویژگی‌های دوست خوب این است که با دیدن او به یاد خدا باشیم و اینکه علم او ما را به آخرت ترغیب کند.
کد خبر: ۲۷۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ - 26December 2017

دوست خوب باعث نزدیکی افراد به خداوند می‌شودبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «سید مرتضی محمودی» مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار در نشست بصیرتی حلقه جوانان پایگاه «محدثه» این شهرستان با اشاره به معیارهای انتخاب دوست و ضرورت دقت در آن اظهار داشت: نوجوانی بهترین دوره است و نوجوانان باید استفاده خوبی از این دوران داشته باشند.

وی در ادامه افزود: ما باید دوستانی را انتخاب کنیم که باعث عزت و موفقیت و دارای سه ویژگی باشند که یکی از ویژگی‌های دوست این است که با کلام خود به علم ما بیفزاید.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های دوست خوب این است که با دیدن او به یاد خدا باشیم و اینکه علم او ما را به آخرت ترغیب کند.

وی خاطرنشان کرد: باید در مورد دوستانی که داریم بیشتر فکر کنیم و ببینیم آیا این سه ویژگی را دارند و اگر باعث انحراف ما از مسیر حق می‌شوند، آنها را کنار بگذاریم.

حجت‌الاسلام محمودی در پایان با اشاره به حدیثی از امام حسن عسگری (ع) تصریح کرد: بهترین دوستان من کسانی هستند که عیوب مرا به من بگویند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار