به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی؛

پخش مستند «خارج از دید» و «زخم تازه» از شبکه مستند سیما

شبکه مستند سیما به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی مستند‌های «خارج از دید»، «زخم تازه» و ویژه برنامه «جشنواره عمار» را برای پخش در نظر گرفته است.
کد خبر: ۲۷۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 26December 2017

پخش مستند «خارج از دید» و «زخم تازه» از شبکه مستند سیمابه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مستند «خارج از دید» عنوان مجموعه ۱۰ قسمتی است که به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی از چهارشنبه ۶ دی روی آنتن می‌رود.

«خارج از دید» به کارگردانی مهدی نقویان تولید شده است و قرار است هر شب ساعت ۲۰:۲۰ پخش شود. این مستند به روایت جز به جز آنچه در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ و آشوب‌های پس از آن به وقوع پیوست، می‌پردازد.

ویژه برنامه جشنواره مردمی فیلم عمار که به پخش گزارش‌ها و گفتگو با مستندسازان می‌پردازد، نیز از پنجشنبه هفت دی ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۰ شب روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

«جشنواره مردمی فیلم عمار» هرسال در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «۹ دی» برگزار می‌شود و در آن برترین آثار سینمای انقلاب معرفی و تقدیر می‌شوند.

هجدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «به اضافه مستند» نیز با پخش و بررسی مستند «زخم تازه» ساخته علی صدری نیا روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

در این قسمت و پس از پخش مستند، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سید محمدعلی صدری نیا کارگردان این مستند مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع فتنه سال ۱۳۸۸، شرایط گروه‌های سیاسی مختلف در آن روز‌ها و التهاب کشور در آن ایام صحبت خواهند کرد.

سید محمدعلی صدری نیا که کارگردان مستند «زخم‌های تازه» است در این قسمت به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارد و اجرای برنامه بر عهده محمدصادق باطنی از کارگردانان و مستندسازان جوان کشور است.

برنامه «به اضافه مستند» با اجرای محمد صادق باطنی، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان فردا شب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ساعت ۹ و جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه است.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار