آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر ارشاد برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ - 26December 2017

آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی اظهار داشت: اقداماتی که در حوزه فناوری در معاونت مطبوعاتی صورت گرفته قابل تحسین است و این معاونت در مجموع در 4 سال گذشته، پیشرو بوده است.

وی افزود: تغییر نگاه حمایتی و پرداخت یارانه ها از روش مستقیم به مدل های دیگر قابل توجه است. تغییر و تحولات ایجاد شده، مدیریت در عرصه رسانه ها را با پیچیدگی هایی همراه کرده است؛ عرصه رسانه بسیار پیچیده تر از دیگر عرصه های فرهنگی است.

وزیر ارشاد با اشاره به دوستی چهل ساله با دکتر انتظامی به ایده پردازی، ریسک پذیری، خلاقیت، تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر و سحت کوشی او اشاره کرد و گفت: امیدوارم در سمت جدید نیز در وزارتخانه در کنار من، گام‌های رو به جلویی بردارد؛ سابقه طولانی فعالیت دکتر انتظامی در حوزه مطبوعات و اینکه از درون مطبوعات برخاسته اند در امتداد فعالیت های ایشان بسیار موثر است.

وزیر ارشاد با تاکید بر اینکه نه تنها کارهای دکتر انتظامی متوقف نشود که جهشی هم در ادامه ایجاد شود، به بیان ویژگی های دکتر سلطانی فر پرداخت و با اشاره به تخصص و حسن شهرت سلطانی فر در حوزه ارتباطات و رسانه‌ها، او را فردی مناسب برای تصدی معاونت مطبوعاتی دانست و گفت: معتقدم مسیر رو به جلوی این معاونت با حضور ایشان با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت.

حسین انتظامی، دستیار ارشد وزیر ارشاد نیز گفت: همه طرح ها و برنامه های معاونت مطبوعاتی مبتنی بر راهبردها و سیاست های عمومی دولت بوده است.

وی افزود: رسانه ها نماینده افکار عمومی اند و کسانی که به دنبال تحدید رسانه ها هستند به خطا می روند چراکه امنیت کشور مبتنی بر رسانه های آزاد است.

انتظامی اظهار داشت: ایجاد آرامش در فضای رسانه ای، توسعه فعالیت های رسانه ای به لحاظ کمی، کیفی و موضوعی، استقرار دولت الکترونیک و شفافیت از راهبردهایی اصلی در فعالیت های معاونت امور مطبوعاتی بوده است. حضور دکتر سلطانی فر نیز نویدبخش تحولات بسیاری در حوزه رسانه است.

محمد سلطانی فر، معاون مطبوعاتی وزرات ارشاد هم عنوان کرد: کار بزرگی که معاونت مطبوعاتی طی چند سال گذشته انجام داد توجه به مسئولیت اجتماعی در حوزه رسانه ها و همچنین گسترش دولت الکترونیک در انجام امور است.

وی افزود: اینکه مردم بتوانند بدون مراجعه حضوری کارهای خود را پیگیری کنند، کار بسیار بزرگی است و در حالیکه بسیاری از سازمان ها تنها شعار می‌دهند دولت الکترونیک در معاونت امور مطبوعاتی محقق شده است. در قانونمند کردن امور باید انعطاف داشته باشیم و این می تواند به شفافیت کمک کرده و کاهش تصدی گری دولت ها را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها