سردار بختیاری:

نیروی انتظامی به دنبال مرجعیت پلیسی در منطقه است

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به اینکه هدف اصلی ما رسیدن به جایگاه مرجعیت پلیسی در منطقه است، گفت: اقدامات دانشگاه علوم انتظامی امین دقیقاً با سند راهبردی مطابقت دارد.
کد خبر: ۲۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ - 27December 2017

نیروی انتظامی به دنبال مرجعیت پلیسی در منطقه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «لطفعلی بختیاری» فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از برترین‌های حوزه پژوهش این دانشگاه اظهار داشت: با تمام توان و تلاش درصدد هستیم تا جایگاه مرجعیت پلیسی در منطقه را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با طی کردن مسیر علمی که در آن قرار داریم، بتوانیم به نقطه‌ای برسیم که هم از لحاظ کمی و هم از نظر کیفی به توسعه دست یابیم البته کشورهای منطقه نیز در این زمینه با ما در رقابت تنگاتنگی قرار دارند.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين تصریح کرد: امروز توانسته‌ایم به مرحله‌ای برسیم که افسران ما زمانی که از دانشگاه علوم انتظامی فارغ التحصیل می‌شوند به راحتی و با کسب مهارت‌های پلیسی می‌توانند در رده‌های تخصصی مورد نیاز مشغول خدمت شوند.

بختیاری تاکید کرد: ما پژوهشگران باید به اندازه سهم و نقش خود در پیدا کردن پاسخ علمی به درخواست‌های رده‌های پلیس‌های تخصصی پاسخگو باشیم و تلاش کنیم دغدغه‌ها برطرف شود.

این مقام عالی رتبه انتظامی یادآور شد: خوشبختانه یکی از توفیقات ما این است که اقدامات دانشگاه علوم انتظامی دقیقا با سند راهبردی مطابقت دارد و در بخش پژوهش می‌توانیم این موضوع را تبیین و در معرض دیدگان صاحب نظران قرار دهیم.

وی با بیان اینکه برای ترفیع و پیشرفت شاخص‌های کیفی باید با روش‌های علمی اقدام کنیم، اضافه کرد: با استفاده از تجربیات پلیس‌های تخصصی و سازماندهی و تبیین آن‌ها و همچنین حرکت به سمت و سوی تحقیقات کیفی می‌توان به راهکار مناسب برای برطرف کردن مشکلات و تامین شاخص‌ها دست یافت.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امين با اشاره به اینکه باید نیازهای اعضای هیئت علمی و سایر پژوهشگران تامین شود، گفت: امروز بازنگری در فرآیندهای پژوهشی در دستور کار دانشگاه علوم انتظامی قرار دارد و تمرکز اصلی روی پژوهش‌های ترکیبی است که از اهمیت خاصی نیز برخوردار هستند.

بختیاری با تاکید بر اینکه تمام گروه‌ها در دانشگاه‌های ما باید با پلیس‌های تخصصی تعامل لازم را داشته باشند و با اجرای پژوهش‌های کیفی به آنان کمک کنند، افزود: با نگاه انتقادی، رویکرد جهادی، حضور مصمم و تلاش بی‌وقفه در بخش‌های کیفی می‌توان به موفقیت رسید.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها