کتاب خاطرات سردار جعفری منتشر شد

خاطرات و یادداشت‌های سردار فتح الله جعفری در قالب کتابی با عنوان «دارساوین» منتشر شد.
کد خبر: ۲۷۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ - 27December 2017

کتاب خاطرات سردار جعفری منتشر شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «فتح الله جعفری» از انتشار کتاب یادداشت‌ها و روز نوشت‌هایش خبر داد و اظهار داشت: یادداشت‌ها و روز نوشت‌هایم از وقایع دوران قبل از انقلاب و بعد از آن تا آخر مهر ماه سال ۵۹ در قالب کتابی با عنوان «دارساوین» تدوین و چاپ شده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: این کتاب شامل یادداشت، خاطرات و سرگذشت‌هایم از دوران قبل از پیروزی انقلاب، پیروزی انقلاب، حفاظت از بیت امام (ره) و حضورم در غرب کشور و منطقه دارساوین استان کردستان برای مقابله با ضد انقلاب است که آقای سعید علامیان این دست نوشته‌ها را تدوین کرده و من نیز نکات و توضیحات بیشتری را به آن اضافه کردم.

سردار جعفری اظهار کرد: این کتاب در ۶۰۰ صفحه و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است و قرار است دوشنبه هفته آینده از آن رونمایی شود.

برپایه این گزارش، سردار فتح الله جعفری از فرماندهان و بنیانگذاران یگان زرهی سپاه پاسداران است که در قبل از وقوع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران فرمانده حفاظت از بیت امام خمینی (ره) و مقابله با نیرو‌های ضد انقلاب در کردستان را بر عهده داشت.

پیش از این نیز کتاب چذابه شامل خاطرات این فرمانده دوران دفاع مقدس از ورودش به جبهه نبرد علیه دشمن بعثی در جنوب کشور و آشنایی با شهید حسن باقری و خاطراتش در جبهه جنوب نیز توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار