با حضور امیر حیدری؛

اختتامیه مسابقات «قرآن کریم» ارتش برگزار شد

اختتامیه مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و دانشجویان ارتش صبح امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ - 27December 2017

اختتامیه مسابقات «قرآن کریم» ارتش برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه و اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه 6 دی) در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

در این مسابقات 305 داوطلب به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد 117 نفر حائز رتبه شدند.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیشترین رتبه را در این مسابقات قرآنی کسب کرد.

در این مراسم امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحسن موسوی» استاد حوزه و دانشگاه و از اعضای دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم با اشاره به گرایش ملت‌ها به چشمه‌های جوشان معرفت اسلامی اظهار داشت: دنیا امروز عطش اسلام را دارد.

وی با بیان اینکه قرآن تنها برای یک مقطع تاریخی نازل نشده است، تصریح کرد: قرآن کتاب جامعی است که هدایت همه بشریت و ادوار تاریخی را در بر می‌گیرد.

عضو دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: قرآن کتاب فطرت است و هر چیزی که مطابق با فطرت باشد انسان به سمت آن گرایش پیدا کرده و تشنه آن است.

وی در این رابطه به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی که بر پایه مبانی قرآنی جوانان اروپایی را مورد خطاب قرار داده بود اشاره کرد و گفت: جامعه جوان و لائیک اروپا بعد از دریافت این نامه عطشی نسبت به اسلام پیدا کرد و این نامه در پاسخ به نیازهای فطری و مشکل گشای جوانان غربی بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار