«علی کرد» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سازمان ملل در برابر جنایات آل‌سعود سکوت نکند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات هوایی اخیر سعودی‌ها به یمنی‌ها که منجر به کشتار جمعی از مردم بی‌دفاع این کشور شد، گفت: سازمان ملل در برابر جنایات آل‌سعود سکوت نکند.
کد خبر: ۲۷۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ - 27December 2017

سازمان ملل در برابر جنایات آل‌سعود سکوت نکند«علی کرد» نماینده مردم شهرستان‌های خاش، میرجاوه و بخش‌های کورین نصرت‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه آل‌سعود به حمایت آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی جنایت در یمن را به حد ممکن رسانده است، اظهار داشت: بمباران و حملات وحشیانه سعودی‌ها که منجر به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه این کشور مسلمان‌نشین شده‌است، توجیه عقلانی ندارد، سازمان ملل باید به وظایف خود در این راستا عمل کند و نسبت به اقدامات خصمانه این متجاوزان بی‌تفاوت نباشد.

این نماینده خانه ملت در ادامه ضمن محکوم کردن فرافکنی‌های آمریکایی‌ها مبنی بر تروریست خطاب کردن ایران در منطقه افزود: عامل اصلی جنگ و خونریزی در کشورهای اسلامی، آمریکایی‌ها و متحدانش هستند. جمهوری اسلامی به‌عنوان حامی مظلومان در جهان اسلام دارای جایگاه خاص و میان آزادگان مسلمان محبوبیت ویژه‌ای دارد.

وی با توجه به اینکه عربستان تلاش می‌کند شکست سنگین خود در عراق و سوریه را با کشتار مردم یمن جبران کند، تصریح کرد: آل‌سعود هر زمان که در میدان نبرد دچار خسران می‌شود و در رسیدن به اهدافش ناکام می‌ماند، با بمباران مردم بی‌دفاع و کشتن زنان و کودکان بی‌گناه یمنی دست به انتقام‌جویی می‌زند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی سکوت مدعیان حقوق بشری در مقابل اقدامات عربستان را شرم‌آور دانست و خاطرنشان کرد: آن‌هایی که ایران را متهم به خشونت می‌کنند، چشمان خود را به روی جنایات آل‌سعود بسته‌اند؛ چراکه منافع‌شان در گرو حمایت از این کشور است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار