توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری؛

نخستین همایش ملی شهرسازی، معماری و مدیریت شهری اسلامی ایرانی برگزار می‌شود

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با همکاری برخی موسسات، نخستین همایش ملی شهرسازی، معماری و مدیریت شهری اسلامی ایرانی را در اردیبهشت 1397 در دو بخش مقالات علمی و آثار برگزیده برگزار می‌کند.
کد خبر: ۲۷۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ - 29December 2017
نخستین همایش ملی شهرسازی، معماری و مدیریت شهری اسلامی ایرانیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری نخستین همایش ملی شهرسازی، معماری و مدیریت شهری اسلامی ایرانی را در سوم اردیبهشت 1397 در دو بخش مقالات علمی و آثار برگزیده در تهران برگزار می‌کند.
 
محور‌های این همایش که آسیب شناسی آموزش و نظام آموزشی در حوزه شهرسازی، معماری و مدیریت اسلامی ایرانی است؛ در بخش مقالات علمی (محور‌های مقالات) مواردی مانند: دروس پایه و رویکرد اسلامی ایرانی، دروس نظری و تاریخی رویکرد اسلامی ایرانی، دروس فناوری و رویکرد اسلامی ایرانی، دروس طراحی و رویکرد اسلامی ایرانی و ... برای آن پیش بینی شده است.
 
همچنین در بخش آثار برگزیده نیز مواردی همچون: معرفی مصادیق برتر معماری اسلامی ایرانی 4 دهه اخیر، معرفی استادان برتر، معرفی کتب و نشریات برتر، معرفی طرح‌های برتر، معرفی پایان‌نامه‌های دانشجویی برتر، معرفی جزوه‌های درسی برتر و معرفی شرکت مشاور برتر در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها