سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

پلیس با شایعه‌پراکنان در خصوص زلزله برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: به پلیس فتای تهران بزرگ ابلاغ شده است تا با رصد فضای مجازی با شایعه‌پراکنانی که آرامش مردم و جامعه را به هم می‌زنند، برخورد قانونی شود.
کد خبر: ۲۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ - 27December 2017

پلیس با شایعه‌پردازان در خصوص زلزله برخورد می‌کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه برگزاری جشنواره «تهران شهر امن» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌هایی که توسط ماموران امنیتی و انتظامی صورت گرفته است، امنیت مثال‌زدنی در کشور و شهر تهران برقرار است و مردم نیز در برقراری این امنیت نقش بسیار مهمی دارند.

وی افزود: با این وجود اما احساس امنیت به خوبی در کشور وجود ندارد و لازم است در این رابطه رسانه‌ها و اهالی فرهنگ و هنر همکاری داشته باشند.

سردار رحیمی در خصوص زلزله شب گذشته تهران نیز گفت: تمامی نیروهای پلیس پای کار بودند و خوشبختانه در بحث ترافیک و امنیت مردم هیچ مشکلی نداشتیم. پلیس برای مواقع بحران برنامه و دستورالعمل مشخصی دارد و ماموران بر اساس آن عمل می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: به پلیس فتای تهران بزرگ ابلاغ شده است تا با رصد فضای مجازی با شایعه‌پراکنانی که آرامش مردم و جامعه را به هم می‌زنند، برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها