مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

فتنه 88 نقشه‌ای طراحی‌ شده در دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود

حجت‌الاسلام «مسعود صفی‌یاری» بابیان اینکه فتنه 88 نقشه‌ای طراحی‌ شده در دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود، گفت: حوزه‌های علمیه باید با تحلیل درست و واقعی از این فتنه جایگاه برجسته و بی‌بدیل 9 دی را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۲۷۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ - 27December 2017

فتنه 88 نقشه‌ای طراحی‌ شده در دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل بودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «مسعود صفی‌یاری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز (چهارشنبه) در جمع خواهران طلبه حوزه‌های علمیه شهر «هیدج»، اظهار داشت: هر چند فتنه و فتنه‌گری امر تازه‌ای نیست و از صدر اسلام تاکنون و در طول چهار دهه انقلاب اسلامی سابقه داشته است، اما فتنه 88 با توجه به ابعاد گسترده و پیچیده آن ضرورت نهادینه شدن و گسترش بصیرت انقلابی و دینی را مضاعف کرده است.

وی افزود: ویژگی فتنه 88 در این بود که جبهه مقابل نه از چهره‌های شناخته ‌شده و تعریف‌ شده دشمن، بلکه از جبهه خودی و از شخصیت‌های خوش‌سابقه انتخاب شد و بذر آشوب و تخم اختلاف در مجموعه نیروهای خودی افکنده شد.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری تصریح کرد: حوزه‌های علمیه باید الگوی تفکر انقلابی و بصیرت دینی باشند.

وی بابیان این‌که فتنه 88 نقشه‌ای کاملاً طراحی‌ شده در دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود، گفت: حوزه‌های علمیه باید با تحلیل درست و واقعی از این فتنه، جایگاه برجسته و بی‌بدیل 9 دی را برای مردم تبیین کنند.

صفی یاری حضور بانوان در حوزه‌های علمیه را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: باید این حضور بیشتر پررنگ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها