سردار باران چشمه:

اقدام کریمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین درس‌ آموز است

رئیس اداره تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح اقدام «علیرضا کریمی» کشتی‌گیر کشورمان در عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را درس آموز دانست و گفت: از اینگونه اقدامات حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۲۷۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ - 27December 2017

اقدام کریمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین درس‌ آموز استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «مهرعلی باران چشمه» رئیس اداره تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تجلیل از «علیرضا کریمی» و مدال آوران تیم کشتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش‌های جهان اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان طبق آخرین گزارش در رنکینگ سیزم، در تکواندو و والیبال در جایگاه نخست و در رشته کشتی بین اول تا سوم قرار دارد؛ البته در رشته‌های دیگری همچون جودو، دوچرخه‌سواری و دو و میدانی نیز در رتبه‌های خوبی قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: المپیک ششم سال آینده در چین برگزار می‌شود، به همین علت باید از هم اکنون تلاش‌های خود را آغاز کنیم تا در این رقابت‌ها بتوانیم جایگاه خوبی را به دست آوریم و این رسالت سنگینی است که بر دوش ما قرار دارد.

سردار باران چشمه گفت: اقدام ارزشمند علیرضا کریمی که برای دومین بار در برابر نماینده رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد، قابل تقدیر است زیرا در راستای سیاست‌های نظام و در دفاع از مردم فلسطین این کار را انجام داد؛ اقدامی که منجر به عصبانیت نخست وزیر این رژیم هم شد. این حرکت کریمی برای همه جامعه ورزش کشورمان درس آموز است و هر کجا اینگونه اقدامات انجام شود، از آن حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار