مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز تأکید کرد؛

لزوم تدوین فرهنگ‌نامه شهدای نیروی انتظامی استان البرز

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» در دیدار با فرمانده انتظامی استان البرز، خواستار همکاری فی‌مابین در خصوص تدوین فرهنگ‌نامه شهدای نیروی انتظامی استان شد.
کد خبر: ۲۷۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ - 27December 2017

لزوم تدوین فرهنگ‌نامه شهدای نیروی انتظامی استان البرزبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، امروز (چهارشنبه) با سردار «عباس‌علی محمدیان» فرمانده انتظامی این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار اسلامی در این دیدار، ضمن ارائه آمار مربوط به تدریس دو واحد درسی «آشنایی با دفاع مقدس» در دانشگاه‌های استان البرز، اظهار داشت: امروز حفظ و آموزش فرهنگ غنی ایثار، شهادت و دفاع مقدس جزو وظایف همه‌ دستگاه‌ها و نهاد‌های کشور است.

وی در ادامه با توضیح روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز گفت: دسترسی در تمام طول سال و نیز دسترسی آسان به نشانه‌ها و خاطرات هشت سال دفاع مقدس، از اهداف ساخت مرکز فرهنگی در استان‌ها است.

سردار اسلامی همچنین خواستار همکاری فی مابین در خصوص تدوین فرهنگ نامه شهدای نیروی انتظامی استان شد.

سردار محمدیان نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از زحمات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در خصوص گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در استان البرز، اظهار داشت: ما آمادگی کامل جهت تعامل تنگاتنگ با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در استان را داریم.

وی افزود: شهادت ضامن بقای کشور و آرمان‌های امام، انقلاب و اسلام است و این امر همچنان در نیروی انتظامی وجود دارد و باب شهادت در این سازمان هرگز بسته شدنی نیست.

محمدیان در خصوص تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی و سرکشی از رزمندگان و جانبازان، جزو فعالیت‌های مستمر این سازمان در طول هفته است.

خاطرنشان می‌شود در این دیدار، دو طرف ضمن تأکید بر تعامل در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بین دو سازمان، پیرامون تدریس دو واحد درسی «آشنایی با دفاع مقدس» در آموزشگاه علوم انتظامی استان توافقات اولیه صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار