نادر طالب‌زاده:

عمار احیاگر روحیه جهادی است/ روح جهاد و حزب‌ اللهی‌گری در طی این سال‌ها ضربه خورد

دبیر هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با اشاره به اینکه روح جهاد و حزب اللهی‌گری در طی این سال‌ها ضربه خورد گفت: عمار در بخش رسانه احیای حال جهادی همراه با روحیه جهادی است.
کد خبر: ۲۷۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ - 27December 2017

عمار احیاگر روحیه جهادی است/ روح جهاد و حزب‌ اللهی‌گری در طی این سال‌ها ضربه خوردبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نادر طالب‌زاده دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در آیین افتتاحیه هشتمین دوره این جشنواره که شامگاه چهارشنبه (ششم دی ماه) در فرهنگسرای بهمن برگزار شد با بیان اینکه روح انقلاب را در پایگاه عمار احساس می‌کنم اظهار داشت: با عمار توانستیم در روستاها و شهرستان ها افراد مستعد رسانه ای را شناسایی کنیم.

وی عمار را شبیه جهاد سازندگی دانست و افزود: روح جهاد و حزب اللهی گری در طی این سال ها ضربه خورد که برخی مواقع عمدی بود، عمار در بخش رسانه احیای حال جهادی همراه با روحیه جهادی است. اخبار خوبی از نوع فیلم های رسیده به جشنواره شنیده می شود که این جای امیدواری دارد.

دبیر هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار افزود: عمار جایگاه رسانه ای جدید است که به همت اقای جلیلی تاسیس شد تا کار تخصصی که بسیاری از وزرا نمی توانند انجام دهند را انجام دهد و این مسئولیت جوانان انقلابی است که به مجاهدت رسانه ای بیایند.

طالب زاده تکمیل کردن نیت شهید آوینی را بخشی از هدف جشنواره عمار دانست و گفت: عمار در بخش مستند جای خود را پیدا کرده و در بخش داستانی کارهای دقیق و علمی در تقطیع و فیلم سازی به صورت اصولی انجام شده است. در طی این سال ها آثاری ساخته شده است که به اذعان کارشناسان کارهای خوبی است.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار تصریح کرد: در مورد انقلابی ها باید انقلابی ها حرف بزنند تریبون از بساز بفروش ها دراوریم و به اهلش بدهیم تا حرفشان را بازگو کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها