جانشین یگان ویژه ناجا:

آمادگی جسمانی نیروهای ناجا در اولویت است

سردار حبیب‌الله جان نثاری گفت: آمادگی جسمانی نیروهای ناجا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در اولویت است.
کد خبر: ۲۷۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ - 27December 2017

آمادگی جسمانی نیروهای ناجا در اولویت استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار حبیب‌الله جان نثاری عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه مسابقات سراسری کاراته یگان های ویژه ناجا که در ورزشگاه امام رضا (ع) ماهدشت برگزار شد، با تاکید بر اهمیت ترویج و نهادینه کردن ورزش در جامعه، اظهار داشت: وظیفه همه سازمان ها و ارگان ها اقدام در این حوزه است.

جانشین یگان ویژه ناجا کشور در ادامه با بیان اینکه این مسابقات هر بار بهتر از گذشته برگزار می شود، عنوان کرد: ورزش باید در بطن جامعه نهادینه و انجام شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش کشور با وحدت و همدلی مسئولان و آحاد مختلف مردم پابرجاست، افزود: امنیت مهمترین وظیفه حکومت در مقابل مردم کشور است.

جان نثاری با بیان اینکه امنیت موجب ایجاد زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می شود، تاکید کرد: رزمندگان اسلام و مدافعان حرم از جان خود گذشتند تا امنیت را برای مردم کشور به ارمغان آورند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه همایش اربعین باعث حیرت جهانیان شد، خاطرنشان کرد: اینکه بیش از دو میلیون نفر از مرزهای زمینی برای مدت زمان مشخصی وارد کشوری شوند و هیچ حادثه ای پیش نیاید، نشان از امنیت حاکم بر منطقه دارد.
وی در بخش دیگری با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه، بیان کرد: یگان ویژه پس از ماموریت اربعین تحت عنوان نیروی واکنش سریع به کمک زلزله زدگان رفت.

وی با تاکید بر اهمیت سطوح آمادگی جسمانی ناجا، تصریح کرد: برای نهادینه شدن فرهنگ ورزش در جامعه باید این مهم استمرار داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار