سردار معصوم‌بیگی خبر داد؛

شماره‌گذاری اولین موتورسیکلت برقی کشور در پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام خبر کسب مجوز شماره‌گذاری اولین موتورسیکلت برقی تولید داخل با پیگیری پلیس راهور این فرماندهی از حمایت استاندار برای تولید 200 هزار موتورسیکلت برقی در سال خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ - 28December 2017

شماره گذاری اولین موتورسیکلت برقی کشور در پلیس اصفهانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سردار «مهدی معصوم‌بيگی»، فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام خبر كسب مجوز شماره‌گذاری برای اولين موتورسيكلت برقی توليد داخل با پيگيری‌های پليس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده اولين موتورسيكلت برقی كه با ايده كارشناسان پليس راهور و خروجی جلسات انديشه‌ورزی اين پليس برای اولين بار در كشور توليد شده بود، توانست مجوز لازم را از سازمان استاندارد به منظور شماره‌گذاری و نصب پلاک بر روی آن كسب كند.

وی با بيان اينكه مراحل شماره‌گذاری اين وسيله نقليه آغاز شده و پلاک‌گذاری آنها در روزهای آتی انجام خواهد شد، گفت: مشابه خارجی اين موتورسيكلت‌ها 11 ميليون تومان است كه قيمت مشابه داخلی آن حدوداً به 5 ميليون تومان كاهش می‌يابد و اين كار علاوه بر صرفه اقتصادی باعث كاهش چشمگير در آلودگی هوا و با توجه به محدوديت سرعتی كه دارد مانع از وقوع تصادفات فوتی و جرحی در راه‌های درونشهری می‌شود.

سردار معصوم بيگی، همچنين از حمايت استاندار اصفهان برای توليد 200 هزار دستگاه موتورسيكلت برقی در سال در حاشيه بازديد از اين وسيله نقليه خبر داد.

«محسن مهر عليزاده» استاندار اصفهان در حاشيه بازديد از اولين موتورسيكلت برقی توليد داخل، جايگزين كردن موتورسيكلت‌های برقی به جای بنزينی را گامی مهم در كاهش آلودگی هوا برشمرد و اظهار داشت: اينگونه اقدامات مصداق بارز تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مورد تاكيد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شمار می‌آيد و دولت از شركت‌های توليد كننده اين وسيله حمايت كرده و تسهيلات لازم را در اين خصوص برای آنان در نظر خواهد گرفت.

مهر عليزاده افزود: امروز كه كارشناسان استان توانستند به حول و قوه الهی موتورسيكلت برقی مشابه خارجی و حتی بهتر از آن را در داخل كشور بومی سازی كنند بايستی از طرح آنها حمايت كنيم؛ چرا كه اين كار علاوه بر مزايای زيادی كه برای ما دارد می‌تواند جلوی هزينه‌هايی كه در اثر واردات اين وسيله به كشور وارد می‌شد را بگيرد.

وی همچنين تصريح كرد: شهرداری هم لازم است نسبت به احداث ايستگاه‌های شارژ موتورسيكلت‌های برقی در سطح شهر اصفهان اقدام كند تا ان‌شاءالله دارندگان اين وسيله نقليه هيچ‌گونه دغدغه‌ای در اين زمينه نداشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار