صفری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هدف فتنه‌گران سرنگونی انقلاب اسلامی ایران بود

نماینده مردم کرمانشاه گفت: فتنه‌گران با پیشتیبانی آمریکا و انگلیس به دنبال سرنگونی انقلاب اسلامی ایران بودند.
کد خبر: ۲۷۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ - 28December 2017

هدف فتنه‌گران سرنگوی انقلاب اسلامی بود«احمد صفری» نماینده مردم کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه در میان معترضین به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 88، مخالفان انقلاب نفوذ کرده بودند و هدفی جز براندازی نظام مقدس کشورمان نداشتند، اظهار داشت: بیشتر مردمی که در جریان اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به خیابان‌ها آمده و مخل نظم و امنیت جامعه شده بودند، فتنه‌گرانی وابسته به دشمنان خارجی در راس آنها آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بودند که اصلا در انتخابات شرکت نکرده بودند. فتنه‌گران هدفی جز سرنگونی انقلاب اسلامی‌مان نداشتند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی دشمنان نظام و انقلاب را می‌شناسند و در مقابل هرگونه اقدام و توطئه آنها ایستادگی و مبارزه می‌کنند، افزود: روز 9 دی زمانی تبدیل به حماسه شد که مردم متدین و ولایت‌مدار با حضور و اقدام به موقع خود ریشه آشوب را نابود کردند و با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیب به مملکت نرسد»، خاطرنشان کرد: تفاوت کشور ما با سایر کشورهایی که توسط گروه‌های تروریستی در مرز نابودی قرار گرفتند، در حکومت‌داری است، حضور رهبری مقتدر، مبارز و اندیشمند آیت الله خامنه‌ای باعث ترس و وحشت دشمنان ایران شده است. نه‌تنها فتنه‌گران بلکه قدرتمندان مستکبر غربی هم توان رویارویی با کشورمان را ندارند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار