مدیرکل ارشاد استان زنجان:

تکریم علما، تکریم «علم» و «عبادت» است

«ناصر مقدم» گفت: تکریم علمای دین در واقع تکریم «علم» و «عبادت» است.
کد خبر: ۲۷۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ - 28December 2017

تکریم علما، تکریم «علم» و «عبادت» استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «ناصر مقدم» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان (پنج‌شنبه) در نخستین همایش «داعیان راستین»، با بیان این‌که تکریم علما در واقع تکریم «علم» و «عبادت» است، اظهار داشت: علمای بزرگواری که همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) تجلیل می‌شوند، دارای ۴۵ سال سابقه حضور در مساجد، منازل، تکایا و حسینیه‌ها در ایام محرم و صفر هستند.

وی با تأکید بر این‌که وظیفه داریم در حد و وسع اداره‌کل [فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان] از علما تقدیر کنیم، افزود: این علما در راستای تبلیغ دین مبین اسلام در استان زحمات بسیاری کشیده‌اند که افتخار نام شهر غواصان دریا دل و پایتخت شور و شعور حسینی را مدیون علمای زنجان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: علما مایه افتخار هستند و ۱۶ نفر به عنوان گروه پیشکسوت امروز تجلیل می‌شوند.

وی گفت: قرار بود از دو تن از اساتید استان حجت‌الاسلام «علوی» و حجت‌الاسلام حاج شیخ «حسن بیات» در این برنامه تجلیل شود که به دلیل طولانی شدن روند برگزاری، این دو دار فانی را وداع گفتند که یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می‌داریم و مراسم یادبودی برای این دو برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، این همایش در راستای تقدیر از یک عمر تلاش و فداکاری روحانیون که برای ترویج دین مبین اسلام گام برداشته اند، برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها