تلاش رژیم صهیونیستی برای خرید رای اعضای سازمان ملل

رژیم صهیونیستی برای خرید آراء دیگر کشور‌ها در سازمان ملل متحد صندوقی ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۲۷۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ - 28December 2017

تلاش رژیم صهیونیستی برای خرید رای اعضای سازمان مللبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، رسانه‌های اسرائیل روز پنج شنبه اعلام کردند که نتانیاهو قصد دارد صندوق کمک‌های بین المللی در مقابل کسب رای به نفع اسرائیل در سازمان ملل متحد ایجاد کند.

به نوشته روزنامه معاریو، ایده تشکیل این صندوق کمک در پی رای گیری اخیر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد صورت گرفت که در آن به صورت قاطع با تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در به رسمیت شناختن شهر اشغالی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، مخالفت شد.

شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز خاطرنشان کرد پس از تصمیم گواتمالا برای انتقال سفارتش از تل آویو به قدس اشغالی، نتانیاهو به فکر حمایت مالی و به اصطلاح بهتر پرداخت رشوه به ۵۰ کشور دیگر افتاده است. نتانیاهو در واقع در تلاش برای خرید آرا، تصمیم به ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری با سرمایه اولیه ۵۰ میلیون دلار برای اجرای پروژه‌هایی در ۵۰ کشور عضو سازمان ملل گرفته است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد، این تصمیم نتانیاهو به دنبال شکست مفتضحانه هفته قبل رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل در جریان رای‌گیری درباره قطعنامه تهیه شده در مخالفت با تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار