مسئولان همچون رهبر معظم انقلاب به دیدار خانواده‌های شهدا بروند

یک مداح اهل بیت گفت: ای کاش مسئولان همانند مقام معظم رهبری که به دیدار خانواده شهدای مسلمان و مسیحی می‌روند، به دیدار خانواده شهدا بروند و پای صحبت‌های آنان بنشینند.
کد خبر: ۲۷۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ - 28December 2017

مسئولان همچون رهبر معظم انقلاب به دیدار خانواده‌های شهدا بروندحاج محمود استاد باقر، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در رابطه با نقش مداحان در حمایت از فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه گفت: با توجه به این که مقام معظم رهبری فرمودند که ما هیئت و مداح سکولار نداریم پس یک مداح نباید نسبت به مسائل روز بی تفاوت باشد.

استاد باقر افزود: وظیفه یک مداح این است که هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) را به گوش مردم برساند.
وی ادامه داد: علاوه بر آن، یک مداح باید از شهدا و جبهه مقاومت نیز برای مردم بگوید.

این مداح اهل بیت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما حاصل سخنان امام خمینی (ره)، روضه‌ها و عزاداری‌های آن دوران بود و من به شخصه نیز برای رفتن به سوریه مشتاق بودم اما متأسفانه این سعادت قسمت بنده نشد.

استاد باقر در رابطه با میزان حمایت مسئولان از خانواده‌های شهدا بیان کرد: بنده معتقدم که لازم است در این زمینه نیاز سنجی شود به این معنا که ابتدا این موضوع بصورت کارشناسانه بررسی شود که خانواده شهدا هرکدام چه نیازی دارند؟

وی در همین راستا افزود: برای مثال ممکن است خانواده‌ای نیاز به تهیه جهیزیه برای فرزندش داشته باشد که باید در این زمینه به او کمک کرد.

این مداح اهل بیت ادامه داد: بنابراین ما باید برای هر یک از خانواده شهدا، متناسب با نیازهایش قدم برداریم.

استاد باقر تصریح کرد: ای کاش مسئولان همانند مقام معظم رهبری که به دیدار خانواده شهدای مسلمان و مسیحی می‌روند، به دیدار خانواده شهدا بروند و پای صحبت‌های آنان بنشینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها