بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود به مناسبت حماسه 9 دی

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود آمده است: 9 دی‌ ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه‌جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۲۷۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ - 29December 2017

به گزارش دفاع پرس از سمنان، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود، به مناسبت حماسه عظیم 9 دی، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

دوران غرورآفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد به‌حساب می‌آید و در این عرصه، دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند و البته تاکنون، با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) در تمامی مقاطع، شکست‌خورده و ناکام مانده‌اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸، یکی دیگر از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی ۸۸ نقش بر آب شد.

این حادثه عظیم و فراموش‌نشدنی در حالی شکل گرفت که فتنه‌گران داخلی با هدایت مستقیم استکبار جهانی تلاش می‌کردند تا فضای کشور را به آشوب کشیده و به خیال خام خود، مردم را نسبت به انقلاب ناامید کنند ولی از این نکته غافل بودند که ملتی که با حسین بن علی (ع) و قیام خونین عاشورا عهد بسته، ظلم و ستم و فتنه‌گری را تحمل نمی‌کند و با همان روح عاشورایی به خروش آمده و حماسه‌های عظیمی را خلق خواهد کرد.

پیام اصلی مردم در ۹ دی، پایبندی همیشگی به عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت‌فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

۹ دی‌ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه‌جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم‌سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

این تجلی، پیش‌تر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در ۹ دی، بار دیگر در ابعاد سیاسی، اجتماعی متجلی شد و نشان داد که مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود و از عمق جان، به‌نظام اسلامی معتقد بوده و لحظه‌ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود، در سالگرد این واقعه عظیم، ضمن پاسداشت یوم‌الله ۹ دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و این نظام الهی تأکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پرشور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب، مباهات می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها