حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

اهتمام دولت و مجلس بر افزایش توان موشکی کشور

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اهتمام دولت و مجلس برای افزایش توان دفاعی و قدرت موشکی کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ - 29December 2017

اهتمام دولت و مجلس بر افزایش توان موشکی کشور«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه آمریکا بدون در نظر گرفتن منافع خود از هیچ کشوری حمایت نمی‌کند، اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده ترامپ از آل سعود پشتیبانی کند، داشتن دلارهای نفتی این رژیم است و آمریکا با توجه به اینکه عربستان ضعف نظامی دارد، تسلیحات کارخانه‌های خود را به این رژیم می‌فروشد تا اقتصاد کشورش را رونق ببخشد و منافعی کسب کند که این کار با ایجاد ایران هراسی صورت می‌گیرد.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با ایجاد تنش در منطقه بین کشورهای اسلامی جنگ افروزی می‌کنند و از این راه با فروش تسلیحات نظامی ثروت برای خود جمع می‌کنند، افزود: حامی حقوق بشر بودن و رعایت قوانین بین‌المللی در ساختار آمریکا شعاری بزرگ است. دست آمریکایی‌ها به خون‌های ریخته شده مردم بی‌گناه یمن، عراق و سوریه آلوده است.

حسن‌پور با تاکید بر لزوم افزایش توان موشکی کشورمان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که مجلس شورای اسلامی و دولت بر سر آن توافق دارند، بحث افزایش توان دفاعی و قدرت موشکی کشور است. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که مستکبرین بر خلاف ادعاهایشان اهل گفت‌وگو نیستند. آن‌ها راه حل تمام مشکلات را در تجهیزات جنگی، ویرانی و کشتار مردم می‌بینند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها