مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

9 دی روز هشدار و هشیاری است و نباید به فراموشی سپرده شود

در ۹ دی مردم بصیر ما حول محور منافع ملی و قانون اساسی و بیرق امام حسین (ع) جمع شدند و این خروش پرشور باعث شد تا فتنه‌گران متوجه شوند که حنای‌شان دیگر حتی نزد حامیان‌شان هم رنگی ندارد.
کد خبر: ۲۷۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ - 29December 2017

9 دی روز هشدار و هشیاری است و نباید به فراموشی سپرده شودبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در یادداشتی نوشت: 9 دی تنها یک حادثه و یک روز گذرای تاریخ نبود بلکه این روز را بارها و سال‌ها در تاریخ انقلاب دیده و لمس کردیم اما در سال 88 آن‌ را به منصه‌ی ظهور گذاشتیم تا دشمنان خارجی و داخلی انقلاب بدانند که خط قرمزهای این نظام و مردم و مملکت کدامند و حواسشان باشد که پای‌شان را از گلیم‌شان درازتر نکنند. 

9 دی یک مناسبت حزبی نیست بلکه حقیقتا یک یوم الله ملی است. در روز ۹ دی حامیان یک نامزد به خیابان نیامدند بلکه مردم با ذائقه‌های متفاوت فکری و سیاسی به خیابان آمدند و پاییندی همگان به قانون را مطالبه کردند تا بگویند که قانون فراتر از نظرها و ایده‌ها و شبهه‌هاست.

در ۹ دی مردم دیدند که فتنه‌گران پای خود را از حریم یک نامزد انتخاباتی فراتر گذاشته‌اند و گام در مرحله براندازی و عقده‌گشایی در برابر جمهوری اسلامی برداشته‌اند و در این مسیر از هتک حرمت به قانون اساسی، جایگاه ولی فقیه، عاشورای حسینی و خدشه به منافع ملی، امنیت ملی و وحدت ملی ابا ندارند.

در ۹ دی مردم بصیر ما حول محور منافع ملی و قانون اساسی و بیرق امام حسین (ع) جمع شدند و این خروش پر شور باعث شد تا فتنه‌گران متوجه شوند که حنای‌شان دیگر حتی نزد حامیان‌شان هم رنگی ندارد.

آری! ۹ دی نه تنها برای فتنه‌گران داخلی سیلی محکمی بود بلکه دشمنان خارجی نیز فهمیدند و متوجه شدند که علیرغم مشکلات موجود و اقتصادی، جایی و فرصتی برای نفوذ و یا کمرنگ کردن پرچم امام حسین (ع ) و بیرق رهبری نیست و نباید در این خیال خام باشند که ملت هشیار ایران که هزاران جوانشان را به جبهه ها فرستادند و شهید دادند به این راحتی دست از آرمانهایشان بردارند.

آری! امروز اگر چه ۸ سال از فتنه ۸۸ گذشته است اما 9 دی به عنوان نماد روزی که همه مردم در حمایت از قانون اساسی، مقدسات، منافع ملی و امنیت ملی و وحدت ملی ایستادند در تاریخ ماندگار شد، باشد و بزرگداشت این یوم الله باعث میشود تا هیچ شخص و جریانی، دیگر به فکر شورش در برابر آرای مردم و قانون اساسی نباشد.

۹ دی روزی است که باید هر ساله باشکوهتر از قبل برگزار شود تا بصیرت نسل جوان ما حججی وار به منصه‌ی ظهور برسد و دشمنان قسم خورده‌ی نظام بدانند و بفهمند که تا این مردم و این جوانان هستند، این مملکت و آرمان‌هایش ناگسستنی و غیر قابل نفوذ‌ هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار