نقوی حسینی:

فتنه 88 تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین فتنه علیه انقلاب اسلامی بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فتنه 88 تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین فتنه علیه انقلاب اسلامی بود و برخی با طرح تقلب آمدند تا نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند نه اینکه انتخابات برگزار شود.
کد خبر: ۲۷۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ - 29December 2017

به گزارش دفاع پرس از اصفهان، «سیدحسین نقوی‌حسینی» با اشاره به مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: یاد و خاطره حضرت امام(ره) بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی که همه این عزت و افتخار و عظمت و نام آوری مدیون نهضت ایشان است را گرامی می‌داریم، ما این عظمت را وقتی که با کشورهای خارجی مذاکره می‌کنیم و می‌بینیم که آن‌ها چگونه با عزت به جمهوری اسلامی نگاه می‌کنند، درک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کشورهای خارجی به عزت ایران اعتراف می‌کنند، افزود: چندی پیش با رئیس یکی از مجالس کشورهای اروپایی ملاقاتی داشتیم، عنوان می‌کرد که می‌دانستید زمانی که ما هنوز کشور نبودیم شما در ایران مجلس داشتید؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه یاد و خاطره امام (ره) را گرامی می‌داریم که این عزت را آفرید، ادامه داد: یاد و خاطره همه شهدای انقلاب از شهدای بی‌نام و گمنام قبل از پیروزی انقلاب که زیر چکمه‌های خونین حکومت طاغوت له شدند، هزاران طلبه و دانشجو و معلم و کشاورز و کاسب و مغازه‌داری که پوستشان کنده شد تا انقلاب به پیروزی رسید را گرامی می‌داریم.

نقوی حسینی با اشاره به ادعای کشورهای بیگانه مبنی بر تروریست بودن ایران، بیان کرد: مگر مسعود رجوی و تیم وی 17 هزار ایرانی را ترور نکردند؟ این‌ها تروریست نیستند؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی خاکریز مقابله با داعش را در سوریه و عراق نمی‌زد، امروز داعشی‌ها در کوچه پس کوچه‌های ما بودند، اظهار داشت: برخی می‌گویند لبنان و سوریه به ما چه مربوط است؟ داعش برای جمهوری اسلامی تولید شد، هدف داعش جمهوری اسلامی بود.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه سیمای داعش هر روز بیانیه می‌داد و عنوان می‌کرد هدف ما نابودی ایران است و برای این کار برنامه‌ریزی کرده بودند، گفت: این هنر یک نظام است که سنگر دفاع از ملت و سرزمین کشور خود را در کشورهای دیگر مستقر و دشمن را در همان کشور نابود می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز پر قدرت و کوبنده، سیاست‌های خود را برای نظام استکباری دیکته می‌کند، ادامه داد: امروز ایران نظام قدرت را تغییر و نظام سلطه را زیر و رو کرده است، از این رو آمریکا و اسرائیل این موضوع را تحمل نکرده و آرام نمی‌نشیند.

وی افزود: فتنه 88 یکی از این فتنه‌ها بود، انقلاب اسلامی هر روز با فتنه روبه‌رو است چون با نظام سلطه و آمریکا درگیر شده است، جمهوری اسلامی ایران دماغ آمریکایی‌ها را به خاک مالیده و در مقابل قدرت سلطه آن‌‌ها ایستاده و آن‌ها را به زانو درآورده است، از این رو هرکاری علیه ما می‌کنند و همه توان و ابزار خود را برای نابودی ما به کار می‌گیرند.

نقوی حسینی تصریح کرد: فتنه‌های استکبار علیه ما پیچیده‌تر می‌شود، روزی فتنه دشمن علیه ما تحریک خلق‌ها بود، روزی فتنه دشمن علیه ما تحریک گروه‌های تروریستی بود، روزی جنگ تحمیلی بود اما در آخر ملت ایران پیروز شد. روزی هم فتنه 88، البته این فتنه تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین فتنه علیه انقلاب اسلامی بود، اگر کسی فکر می‌کند فتنه 88 بحث رقابت انتخاباتی بوده این‌گونه نیست چرا که اسنادی را در دست داریم که طرح تقلب را 9 ماه قبل از انتخابات مطرح کردند.

وی با بیان اینکه طرح تقلب در فتنه 88 پروژه‌ای برای براندازی نظام بود، اضافه کرد: آمده بودند تا نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند نه اینکه انتخابات برگزار کنند، از این رو آمریکا و اسرائیل اصل کار بودند وگرنه افرادی در داخل عروسک خیمه شب بازی آن‌ها بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها