میزبانی فرزندان شهدا از خانواده‌های شهدای ارمنی

بیست و هشتمین جلسه هیئت فرزندان شهدای اسلام با حضور خانواده‌های شهدای ارمنی و با تقدیر از این خانواده‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 29December 2017

میزبانی فرزندان شهدا از خانواده‌های شهدای ارمنیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، بیست و هشتمین قرار ماهیانه هیئت فرزندان شهدای اسلام به یاد شهدای دی ماه با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده‌های شهدا از جمله خانواده شهدای ارامنه در امامزاده صالح برگزار شد.

امیر جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: شهیدان با نثار خون خود عزت و افتخار را نصیب اسلام کردند، آن ها به عهد با خدای خود وفا کردند.

وی افزود: شهیدان با اهدای جان خود در جهت دفاع از اسلام و کشور با خدا معامله کردند.

امیر جهانشاهی با اشاره قدرت دفاعی کشورمان ادامه داد: اعلام آمادگی می کنیم که هرج ا شما خانواده‌های شهدا و مردم نیازمند کمک باشند با فرمان مقام معظم رهبری و وحدت نیروهای مسلح به میدان می آییم. همانگونه که در زلزله کرمانشاه به یاری مردم زلزله زده رفتیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ویژگی شما فرزندان شهدا این است که پیوند خونی با اسلام، قرآن و انقلاب دارید و برگزاری یادواره‌ها توسط شما نشات گرفته از اخلاص، تعهد و ولایت و رهبری است.

در پایان این مراسم امیر جعفری و علی مسعودی از بازیگران سینما طاق شال‌هایی را تقدیم تعدادی از خانواده‌های شهدای دی ماه کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار