طی پیامی؛

سردار کارگر درگذشت امیر قویدل را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درگذشت امیر موسوی قویدل را به بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۷۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ - 29December 2017

سردار کارگر درگذشت امیر قویدل را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، درگذشت امیر سرتیپ دوم ستاد «علی‌اکبر موسوی قویدل» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم امیر سرتیپ دوم ستاد علی‌اکبر موسوی قویدل از فرماندهان و پیشکسوتان غیرتمند و شجاع «ارتش جمهوری اسلامی ایران» در هشت سال دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم گردید.

بی‌تردید نام و یاد همراه و همرزم سپهبد شهید صیادشیرازی آن امیر فرهیخته و رسالت‌شناس و معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس که فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تجارب ارزنده آن دوران پرافتخار را با حضور در سنگر استادی دوره‌های «دافوس» در ارتش و سپاه و نیز تربیت مدرسین دو واحد درسی دفاع مقدس دانشگاه‌ها منتقل کرد، برای همیشه در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار خواهد ماند.

تلاش‌های موثر وی در آموزش دانشجویان دانشگاه‌ها و آینده‌‌سازان میهن اسلامی همراه با روایتگری «راهیان نور» و رفع عطش تشنگان علوم، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه‌ی اسلامی، الگوی ارزشمندی از یک «مجاهد فی سبیل‌ الله» را یادآور می‌شود.

اینجانب مصیبت فقدان امیر سرافراز سید علی‌اکبر موسوی قویدل را که عمر خود را وقف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش کشور سپری کرد را به خانواده معظم وی و تمام همرزمان آن عزیز تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و افتخار همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌ الحسین (ع) و برای خانواده و بازماندگان محترم و علاقمندان ایشان، صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

سرتیپ بسیجی بهمن کارگر
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها