سردار سلامی:

9 دی لیله القدر انقلاب اسلامی شد/ دشمنان در انتظار شکست‌های بزرگ در همه صحنه‌ها باشند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از حماسه 9 دی به عنوان لیله القدر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: به دشمنان اعلام می‌کنیم منتظر دریافت شکست‌های بزرگتری در همه صحنه‌ها باشند.
کد خبر: ۲۷۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ - 29December 2017

9 دی لیله القدر انقلاب اسلامی شد/ دشمنان در انتظار شکست های بزرگ در همه صحنه ها باشندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پنجمین همایش سوره‌های سرخ که در فرهنگسرای بهمن در حال برگزاریست، ستارگان قرآنی را نمونه‌های مجسم قرآن دانست و اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که راه سلم، آرامش، امنیت، اعتبار، منزلت و آبرو را برای ما گشودند و ما را به قله‌های رفیع افتخار هدایت کردند، به ما رافت بخشیدند و در جهان سربلند کردند. این شهدا حجت‌های خداوند روی زمین هستند. 

وی شهدا را ستارگان روشنی دانست که در شب ظلمانی راه هدایت را به ما می‌آموزند و افزود: شهدا مصادیق روشن خروج از ظلمات جهل و ورود به وادی ایمن نور هستند. آنها نه تنها تبلور و تجسم قران که خود عامل به آن هستند و آیه‌ای از آیه‌های قرآن هستند که زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند. 

سردار سلامی تصریح کرد: ما به واسطه شهدا زنده هستیم چرا که الهام بخش حیات ما هستند. مصداق های بارز کلام طیب و عمل صالحی که به آن رافت می بخشد. این شهیدان در بلد طیب و آغوش مادران و پدرانی که بلدان طیب هستند رشد یافتند.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از مقام جاودانه شهدا  تجلیل از جهاد و شهادت و ترویج این مکتب در میان نسل هایی است که تاریخ یک سرزمین بزرگ را بسازند. 

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران بیان داشت: شهیدان تندیس های زنده همه فضایل عالم در اوج مرتبه انسانی هستند. اینان تصویرگر جمال نیکی در حسن صورت یک انسان وحیانی هستند. به خصوص چون قرانی هستند که صورت های زیبای آیات قرانی در جلوه جمال انسانی محسوب می شوند. 

سردار سلامی از 9 دی به عنوان واقعه فراموش نشدنی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ملت ایران با دو بال بصیرت و ایمان چشم فتنه ای بزرگ را کور کردند. آرزوهای قبیله شیطان بزرگ تا شیاطین کوچک از رژیم صهیونیستی و انگلیس استعمارگر گرفته تا عوامل آنان در کشور را نشانه گرفتند تا نشان دهند ایران در دفن ارزوهای آنان ملت هنرمند و حماسه آفرین است.

وی یادآور شد: 9 دی روز ازمایش بزرگی است که ایران از وقایع تلخ اسلام آموخته بود. ملت ایران آموخته بود اگر امام مسلمین را در محراب تنها بگذارد حادثه ضربت خوردن حضرت علی (ع) تکرار می شود. می دانست اگر امامش را تنها بگذارد ماجرای تنها ماندن امام حسن (ع) در مقابل سپاه معاویه تکرار می شود. ملت ایران همواره با عاشورا زندگی کرده و زندگی خواهد کرد چرا که می دانست اگر سپاه امام حسین (ع) کم بماند اصحاب شهید  و کودکان حرم در بیابان ها سرگردان می شوند. ملت ما آموخت تنها راه سعادت در حمایت از ولی امر مسلمین خواهد گذشت. 

وی حضور ملت ایران در آزمون های بزرگ که تاریخ جدیدی برای اسلام ساختند موفق دانست و گفت: شهدا نشانه های بزرگ پیروزی عظیم هستند که ائتلاف قدرت های بزرگ و تاریخ امروز را در صحنه نابرابر قدرت درهم شکستند و نشان دادند ایمان بر شمشیر پیروز است. 

سردار سلامی عنوان کرد: کسانی که می رفتند تا سیاست ایران را با قلم بیگانگان بنویسند و به دشمن هم در اندیشه هم در هدف و ارزو پیوسته بودند فتنه ای عظیم را رقم زدند که با حماسه 9 دی خنثی شد و آنروز گرچه روز بود اما لیله القدر انقلاب اسلامی شد. 

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران عنوان کرد: بعد از این فتنه غم انگیز و تلخ نظام ما دوباره رشد کرد و به مرحله ای رسید که زبان های نفود آن به جهان انقلاب یافت و کشوری بین المللی شدیم. همه سیاست های دشمن براساس تحریم اقتصادی عملیات روانی انزوای سیاسی، ارعاب، تهاجم فرهنگی و فتنه های داخلی شکست خورد. 

وی ایران را قدرتی دانست که در میدان عمل همه قدرت های بزرگ را از کارایی انداخته ظرفیت های عظیمی ایجاد کرده که منجر به شکل گیری نیروهای قدرتمندی در عراق، یمن، لبنان و سوریه شده است، جبهه ای وسیع در مقابل دشمنانی که می خواستند علیه ما متمرکز شوند اما متفرق شدند. دشمنان ما امروز وقتی اقتدار ما و دایره نفوذ انقلاب را که جهان را تحت تاثیر قرار داده می بینند تلاش می کنند امید و اعتماد را از ملت ایران بگیرند اما نمی دانند ملت ما از هر تهدیدی فرصت می سازد و در تبدیل تهدید به فرصت استادانه عمل می کند.

سردار سلامی در پایان تاکید کرد: ملت ایران از نیت شوم دشمنان باخبر است که به دنبال راهی برای بازگشت مجدد به تاریخ هستند همانطور که امام خامنه ای فرمودند مطمئنا آمریکا را مایوس کرده و دوباره شکستشان می دهیم تا به گور سپردن سپاه دشمن آنان را تعقیب خواهیم کرد و دست از تعقیب دشمنان برنخواهیم داشت. به دشمنان اعلام نمی‌کنیم منتظر دریافت شکست های بزرگتری در همه صحنه ها باشند.

 انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار