همراهی 320 خانواده شهید در پنجمین یادواره «سوره های سرخ»

پنجمین یادواره سوره‌های سرخ با حضور 320 خانواده شهید و تجلیل از خانواده شهدای قرآنی مدافع حرم برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ - 29December 2017

همراهی 320 خانواده شهید در پنجمین یادواره «سوره های سرخ»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پنجمین یادواره سوره‌های سرخ، گرامیداشت شهدای قرآنی کشور پرچم‌داران بصیرت شامگاه جمعه هشتم دی‌ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)، جمعی از قاریان، اساتید و فعالان قرآنی و حدود 320 خانواده شهید قرانی حضور یافتند.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) ضمن ابراز خوشحالی و شکرگذاری از خدا بابت حضور در جمع خانواده شهدای قرآنی اظهار داشت:  امشب در جمع کشانی هستیم که فرزندانشان از حافظان و قاریان و مانوسان با قرآن بودند. کسانی که چشم و چراغ این ملت هستند و حضورشان برای کشورما به منزله محوری برای اجتماع همه نگاه‌ ها است.

وی افزود: شرمنده شهدا هستیم که نتوانستیم راه آنها را به‌خوبی ادامه دهیم. ما مدیون شهدا هستیم و حتی اگر آهسته قدم بر می داریم ولی ادامه دهنده راه  آنان هستیم. 

سردار یزدی تصریح کرد: شهدای قرآنی با عمق وجودشان قرآن را فهمیدند، جهاد و از خودگذشتگی و ایمان را یاد گرفتند و نشان دادند قرآن را در جای جای زندگی‌شان پیاده کردند. آن ها نشان دادند چگونه انسان باایمان و مأنوس با قرآن زندگی خود را با قرآن به پایان می‌رساند و زندگی‌شان را برای تحقق وعده‌های الهی فدا می کند.

وی با بیان این نکته که لحظه لحظه زندگی شهدا درس است بیان داشت: اگر به زندگی شهدا توجه کنیم به رشد و تعالی کشور می رسیم. شهدا فهمیدند چگونه برای پیروی از راه پیامبر (ص) از رهبر و ولی‌فقیه‌شان تبعیت کنند.

در بخشی از مراسم حاج سعید حدادیان مرثیه سرایی کرد و در پایان از خانواده شهدای مدافع حرم قرآنی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار