حجت‌الاسلام ملکی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تدبیر و رهنمودهای امام خامنه‌ای باعث ظهور حماسه 9 دی شد

دبیر جامعه وعاظ انقلابی با بیان اینکه هدف آشوبگران در جریان فتنه براندازی نظام مقدس کشورمان بود، گفت: رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای ریشه تفرقه در جامعه را خشکاند و شکست دشمنان خارجی را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۲۷۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ - 30December 2017

تدبیر و رهنمودهای امام خامنه‌ای باعث ظهور حماسه 9 دی شدحجت الاسلام «سید امیر عبدالملکی» دبیر جامعه وعاظ انقلابی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه اقتدار، بصیرت و رهنمودهای مقام معظم رهبری عامل ظهور حماسه تاریخی 9 دی در کشورمان شد، اظهار داشت: جریان فتنه توطئه‌ای خطرناک از سوی غربی‌هایبود که نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را بهانه کرده و با تفرقه افکنی میان مردم اصل نظام را هدف گرفته بودند، اما رهبری فرزانه امام خامنه‌ای همانطور که از اولین روزهای انقلاب اسلامی تکیه‌گاه مردم و منافع‌شان بودند، این بار هم شکست فتنه‌گران را به ارمغان آوردند.

وی گفت: عاشورای سال 88 اوج غربت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران وفادارش را برای ما در خیابان‌های تهران به نمایش گذاشت. پس از ماه‌ها آشوبگری دشمنان نظام، سرانجام در این روز نقاب از چهره این جماعت افتاد و مردم به اصل نیت‌هایشان که همان سرنگونی انقلاب بود، پی بردند.

دبیر جامعه وعاظ انقلابی با اشاره به اینکه در طول جنگ تحمیلی در مقابل رژیم بعث و متحدان مجهز به برترین تسلیحات جنگی ایستادگی کردیم و در راه اعتقادات و حفظ خاک کشورمان شهدای فراوانی تقدیم اسلام کردیم، افزود: تجاوز داعش به عراق و سوریه نیز از بزرگترین توطئه‌های آمریکایی‌ها بود که تهدید و خطر برای ایران را جزو اهدافشان قرار داده بودند.

حجت الاسلام ملکی در پایان انقلابی‌گری و بصیرت را از بارزترین مشخصه‌های مردم ولایتمدار کشورمان برشمرد و خاطرنشان کرد: نه تنها در اتفاقات به وقوع پیوسته در سال 88 بلکه همیشه این مردم آگاه به دسیسه‌های دشمنان هستند که در مقابل هرگونه خطر و تهدید در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را می‌گیرند و با توسل به شهدای عزیزمان فضای جامعه را معنوی و به آرامش روح بخشی مزین می‌کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها