وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

انتخابات هیأت رئیسه خبرگان رهبری برگزار نمی شود

رحمانی فضلی در رابطه با برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان گفت: با مجلس خبرگان مکاتبات لازم را در این رابطه داشته ایم، اما آنها تشخیص داده‌اند که با توجه به یک سال عمر باقی مانده از مجلس خبرگان، به قصد صرفه جویی در هزینه‌ها انتخابات را برگزار نکنند.
کد خبر: ۲۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ - 06September 2014

انتخابات هیأت رئیسه خبرگان رهبری برگزار نمی شود

به گزارش گروه دولت دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور به تشریح جزییات نشست استانداران سراسر کشور که با حضور مسئولان دولتی برگزار شد پرداخت.

رحمانی فضلی در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور و در جمع خبرنگاران درباره جزییات این جلسه اظهار داشت: بررسی موضوعات اقتصادی از جمله بسته خروج از رکود و برنامه ششم از جمله موضوعات مورد بحث بود.

وزیر کشور ادامه داد: "محمدرضا نوبخت" درباره برنامه ششم، "سیف "رئیس بانک مرکزی و "علی طیب نیا "وزیر اقتصاد، درباره مسئولیت بانک ها و بسته خروج از رکود و هم چنین "نعمت زاده" وزیر صنعت، معدن وتجارت، درباره حوزه تولید و مشکلات مرتبط با آن به ارائه گزارش هایی پرداختند.

وی اظهار داشت: از آنجا که استانداران، عملا در صحنه اجرا حضور دارند شناخت ملموس تری از مشکلات موجود دارند و مقرر شد که سوالات مطرح شده  در این جلسه در قالب یک صورت جلسه به مسئولان ارائه دهیم و در برنامه های آینده لحاظ کنیم.

رحمانی فضلی درباره برنامه وزارت کشور در خصوص انتخابات میان دوره ای مجلس گفت: ظاهرا در دو حوزه انتخابیه نهاوند در استان همدان و تفت و میبد در استان یزد چنین انتخاباتی را داریم و پس از صحبت با شورای نگهبان در صورت جلب نظر آن ها این انتخابات را برگزار می کنیم.

وزیر کشور در پایان درباره انتخابات هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: با مجلس خبرگان مکاتبات لازم را در این رابطه داشته ایم، اما آنها تشخیص دادهاند که با توجه به یک سال عمر باقی مانده از مجلس خبرگان، به قصد صرفه جویی هزینه ها انتخابات را برگزار نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار