مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

حماسه ۹ دی، تأیید مجدد نظام و اصل ولایت فقیه بود

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» گفت: حماسه شکوهمند ۹ دی ۱۳۸۸ تأیید مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه توسط آحاد جامعه بود.
کد خبر: ۲۷۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ - 30December 2017

حماسه ۹ دی، تأیید مجدد نظام و اصل ولایت فقیه توسط مردم بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز طی مصاحبه‌ای به مناسبت یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: حماسه باشکوه ۹ دی، مقابله ملت ایران با فتنه بزرگی از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام بود. اما به سبب رشد بصیرت در مردم، ملت ولایت‌مدار در این برهه هوشیارانه عمل کرده و نقشه‌های دشمن را با حضور به موقع خود در صحنه نقش برآب کردند.

وی در ادامه با اشاره به این که حماسه شکوهمند ۹ دی ۱۳۸۸ تأیید مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه توسط آحاد جامعه بود، تصریح کرد: ملت ایران همان‌طور که در سال‌های انقلاب و جنگ حامی رهبری و نظام بودند در زمان فتنه ۸۸ نیز با بصیرت و شجاعت به صورت خودجوش در صحنه حاضر شدند و بینی دشمن را به خاک مالیدند.

سردار اسلامی گفت: سران فتنه و فریب خوردگان داخلی، به راحتی از خون شهدا و آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب دست کشیدند و رنج این ملت را برای محقق شدن آزادی و استقلال کشور نادیده گرفتند.

وی در پایان اظهار داشت: حضور آگاهانه ملت شریف ایران با غیرت دینی و بصیرت نسبت به واقعیت‌های نهفته در لایه‌های پنهان فتنه ۸۸، مانند همیشه پرچم پیروزی ایران را به اهتزاز درآورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار