آیت الله اراکی در مراسم گرامیداشت 9 دی:

توطئه‌های دشمنان خللی در اراده مردم ایجاد نمی‌کند/ ضرورت توجه دولت به اجرای اقتصاد مقاومتی

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمن بداند که توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌هایش در اراده ملت خللی ایجاد نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۷۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ - 30December 2017

توطئه‌های دشمنان در اراده مردم خللی ایجاد نمی‌کند/ ضرورت توجه دولت به اجرای اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،‌ آیت الله «محسن اراکی» دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تجمع حماسی نهم دی ماه که در مصلای امام خمینی (ره) با حضور مردم برگزار شد، اظهار داشت: ما ملتی هستیم که 40 سال ایثار کرده است. دشمن بداند که توطئه و فتنه‌انگیزی‌های او در اراده ملت خللی ایجاد نخواهد کرد؛ ما دست فتنه را خوانده‌ایم و تجربه یک‌هزار و 400 ساله مقاومت در برابر فتنه را داریم.

وی افزود: ما اجازه نخواهیم داد تجربه‌های پیشین توطئه‌های دشمن تکرار شود و حسین ما در کربلا تنها بماند، ما فضای مجازی را اصلاح خواهیم کرد، با دشمن در عرصه فرهنگ و اقتصاد مبارزه کردیم و تا آخر مبارزه خواهیم کرد.

آیت الله اراکی بیان داشت: دشمن بار دیگر قصد ایجاد فتنه در بین ملت ایران دارد، دشمن می‌خواهد از طریق فضای مجازی و حصر اقتصادی فتنه جدیدی به ملت تحمیل کند، اما ملت ما، ملت ۹ دی است. در عرصه فضای مجازی با یک هجوم بی‌رحمانه نسبت به مقدسات و نظام کشورمان رو به رو هستیم. قرآن و فرهنگ کشورمان را مورد حملات گسترده‌ای قرار داده‌اند، لذا در فضای مجازی نباید اجازه دهیم رسول خدا و علی ابن ابی طالب تنها بمانند. 

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: ما از دولت می‌خواهیم در رابطه با برقراری اقتصاد مقاومتی جدیت بیشتری نشان دهد، ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و در این عرصه به جهاد اقتصادی نیازمندیم. ما به افسران جنگ اقتصادی احتیاج مبرمی داریم تا این افسران بتوانند وضعیت اقتصادی کشور را بهتر کنند. دشمن می‌خواهد با نفوذ به سیستم اقتصادی مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی سرد کند.

آیت الله اراکی خاطرنشان کرد: آمریکا شیعیان علی (ع) و مومنان را نشناخته است و دشمن باید بداند که خللی در عزم ما نمی‌تواند وارد کند. ما اجازه نخواهیم داد که حسین ما تنها بماند و قرآن پاره پاره شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها