حجت الاسلام محمودی:

آتش زدن مسجد در سال 88 نیت پلید فتنه‌گران را نشان داد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:‌ توهین به عزاداران اباعبدالله الحسین، آتش زدن مسجد لولاگر، کشیدن چادر از سر بانوان و زخمی یا شهید کردن جوانان انقلابی نیت پلید دشمنان نظام و اسلام را نشان داد.
کد خبر: ۲۷۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ - 30December 2017

توهین به عزادارن و آتش کشیده مسجد لولاگر در سال 88 نیت پلید دشمنان نظام و اسلام بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحسن محمودی» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در تجمع حماسی نهم دی ماه که با حضور مردم تهران در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب در سال 88 در یک صف واحد در برابر انقلاب و مردم قرار گرفتند اما مردم انقلابی کشور با بصیرت و حضور به موقع در صحنه مشتی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب زدند.

وی در ادامه گفت:‌ توهین به عزاداران اباعبدالله الحسین، آتش زدن مسجد لولاگر، کشیدن چادر از سر بانوان و زخمی یا شهید کردن جوانان انقلابی نیت پلید دشمنان نظام و اسلام را نشان داد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: قطعاً نظام اسلامی باید به داد مردم برسد؛ اسراییل، انگلیس و آمریکا باید بدانند ما مرگ بر آمریکا و اسراییل را فراموش نخواهیم کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد:‌ امروز مردم انقلابی تهران به مصلای تهران آمدند تا به سراسر جهان نشان دهند که تا آخرین نفس پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار