رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه:

۹ دی آزمون ولایتمداری جامعه دینی ما بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت: ۹ دی آزمون ولایتمداری جامعه دینی ما بود که در کش‌وقوس ماجرای احزاب و جریان‌های سیاسی، ثابت کرد که این خطِ اصالت انقلاب اسلامی است که متّکی به ولایت فقیه، ماندگار است.
کد خبر: ۲۷۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ - 30December 2017

۹ دی آزمون ولایتمداری جامعه دینی ما بودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «حسینعلی فعّالی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه اظهار داشت: ۹ دی آزمون ولایتمداری جامعه دینی ما بود که در کش‌وقوس ماجرای احزاب و جریان‌های سیاسی، ثابت کرد که این خطِ اصالت انقلاب اسلامی است که متّکی به ولایت فقیه، ماندگار است.

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه گفت: مردم ولایتمدار این شهرستان در حماسه نهم دی ۸۸ پیش از دیگر شهرها در هشتم دی ماه، با ولایت فقیه بیعت کردند و در ۹ دی نیز همگام با پیکره ملّت ایران در اِفشای خط نفاق به میدان آمدند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: ۹ دی به هیچ جریان خاص تعلق ندارد بلکه هویّت انقلابی مردم، به دشمن‌شناسی هوشمندانه آنان و به ارتباط صمیمانه بین نظام امامت و امّت تعلّق دارد.

فعّالی بیان داشت: اهالی فتنه دشمن را امیدوار کردند و حماسه‌سازان ۹ دی، فتنه‌گران را خانه‌نشین و دشمن را مأیوس کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت: امروز پس از گذشت 8 سال و فروکش کردن غبارها، جز معدودی، همگان قصّه فتنه را درس عبرت‌آموز گذر از گردنه‌ها یافته‌اند و امیدوارانه برای سربلندی و عزّت این سرزمین تلاش می‌کنند و امروز ریزش‌ها و سرافکندگی برای تحریک‌کنندگان فتنه، فتنه‌سازان، موج‌سواران فتنه و پشتیبانان خارجی فتنه به جا مانده و رویش‌هایش برای ملت قهرمان ایران باقیمانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار