آیت‌الله سید احمد خاتمی:

بدون تردید فتنه جدید خواسته رژیم صیهونیستی است/ مالباختگان مؤسسات اعتباری ضدانقلاب نیستند

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که در این کشور شلوغ کاری می‌کنند سربازان رژیم صهیونیستی هستند که خود رئیس جمهور غاصب این رژیم اعلام می‌دارد، اغتشاش‌گران ما در ایران سربازان ما هستند و هیچ تردیدی نیست که فتنه جدید خواسته رژیم صیهونیستی است.
کد خبر: ۲۷۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ - 30December 2017

بدون تردید فتنه جدید خواسته رژیم صیهونیستی است/ مالباختگان مؤسسات اعتباری ضدانقلاب نیستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، امروز (شنبه) در مراسم گرامی‌داشت سالروز حماسه 9 دی در جمع مردم کرمان، با تشکر از اجتماع باشکوه مردم این شهر به مناسبت سالروز حماسه 9 دی، اظهار داشت: دنیای استکبار از حماسه 9 دی می‌بایست عبرت می‌گرفت، اما حوادثی که این چند روز در کشور اتفاق افتاد، نشان داد که ضدانقلاب آن عبرت را در این ماجرا نگرفته است و شباهت این حوادث با فتنه 88 این است که اصل نظام اسلامی را مورد هدف است و آن‌ها قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به بازی خورده‌ها و ضدانقلاب‌ها می‌گویم، حضور در تجمعات این چنینی به معنی سرباز استکبار بودن است و تردید نکنید که خاستگاه فتنه جدید رژیم صهیونیستی است و کسانی که در این کشور شلوغ کاری می‌کنند سربازان رژیم صهیونیستی هستند که خود رئیس جمهور غاصب این رژیم اعلام می‌دارد، اغتشاش‌گران ما در ایران سربازان ما هستند و هیچ تردیدی نیست که فتنه جدید خواسته رژیم صیهونیستی است.

وی در ادامه خطاب به وزیر امورخارجه آمریکا که گفته نظام انقلاب اسلامی را سرنگون خواهیم کرد، بیان کرد: تو و آیندگانت این آرزو را به گور خواهید برد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: طراح و برنامه‌ریز این تجمعات استکبار و رژیم‌ صهیونیستی است و به بازی خورده‌هایی که وارد این صحنه شده‌اند، هشدارمی‌دهم نوکر امریکا نباشید، مراقب باشید با حضور خود در این اجتماعات بسیار محدود در میدان امریکا و صهیونیسم بازی نکنید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که تشکیل دهندگان این اغتشاشات سه گروه بودند، اظهار داشت: گروه اول مالباختگان هستند که پولشان را در موسسات اعتباری گذاشتند و پولشان برنگشته است، این گروه ضدانقلاب و مخالف نظام نیستند در راهیپمایی‌های 22 بهمن و مراسم 9 دی هم شرکت می‌کنند و این‌ها می‌گویند این مؤسسات اگر با مجوز بوده که شما ضامن شدید و باید شرعاً پول مردم را بدهید و اگر بدون مجوز بوده چرا اجازه داده شده که یک سال کار کند؟ و این اعتراض، اعتراض ضدانقلابی نیست.

وی افزود: مردم فریاد می‌زنند «مرگ بر گرانی». باید به داد مردم برسند و معترضانی که دنبال مال‌شان هستند باید مراقب باشند ضدانقلاب سوار بر این موج نشود و اگر سوار شد باید تودهنی به آن‌ها بزنند و اظهار وفاداری به ولایت کنند و گروه دوم افراد ساده لوح هستند که در فتنه سال 88 هم بودند و عمق قضایا را نمی‌فهمیدند.

آیت‌الله خاتمی تأکید کرد: گروه سوم کسانی هستند که در این اجتماعات شعارهای سلطنت طلبانه سر دادند، این‌ها در تک تک جنایات آن رژیم غاصب شریک هستند.

وی با اشاره به شعارهای هنجارشکنانه هتاکی به مقدسات دینی نیز گفت: این نابغه‌های حماقت نمی‌دانند که عشق ولایت در عمق جان این ملت است و این ملت شعار داده، می‌دهد و خواهد داد که تا آخرین نفس و قطره خون‌مان همراه و مطیع ولایت هستیم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: تعداد اندکی از جمعیت قم در روز وفات حضرت معصومه (س) تجمع کردند، اعلام می‌کنم ضدانقلابی که در این ماجراها بودند، به خصوص آن‌ها که در مشهد در جوار مرقد امام رضا (ع) شعارهای هنجارشکن دادند، شایسته اشد مجازات هستند.

وی با بیان این‌که اگر اسم این کارها حماقت نیست چه نام دیگری دارد؟ گفت: احساس می‌کنم کسانی که خواب و خیال براندازی نظام را دارند، نابغه حماقت هستند و به آن‌ها اعلام می‌کنم این انقلاب ماندنی و فرودگاه نهایی آن ظهور صاحب الزمان (عج) است و این را ضدانقلاب خارج و اندک ضدانقلاب داخل بشنوند.

آیت‌الله خاتمی افزود: مردم صاحب انقلاب هستند و انقلاب تا شما مردم را دارد به خود می‌بالد و حماسه با شکوه 9 دی و 22 بهمن که پیش رو است، قطعاً با شکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد و آن‌چه مهم است، هوشیاری و بیداری مردم بیش از گذشته است و هر جا دیدید ضدانقلاب بنای بر توطئه دارد، شرعا واجب است در اسرع وقت به مراجع نظامی و اطلاعاتی خبر داده و توطئه را در نطفه خفه کنید و نگذارید ضدانقلاب به نام مردم شعار هنجارشکنانه بدهد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: کرمان از جمله استان‌هایی است که ضد انقلاب بازی خورده نداشت و ان‌شاء‌الله نخواهد داشت و هر حرکت غیرقانونی به هر عنوانی محکوم است.

وی تصریح کرد: معرکه‌گردان صحنه این اغتشاشات از جمله سایت «آمدنیوز» است و مردم باید بدانند حامی مالی این سایت بهایی‌ها هستند و از آمریکا دستور می‌گیرد و این سایت آتش‌بیار معرکه است و از مسئولان وزارت ارتباطات می‌خواهم اگر توانش را دارند این سایت ضدانقلاب را له کنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: ما با فضای مجازی مخالف نیستیم، این فضا یک ظرف است که می‌توان یک فرصت یا بحران باشد و تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز بر این است که اول اینترنت ملی را درست کنید، باید مسئولان اول اینترنت ملی را درست کنند و بعد بر پهنای باند بیافزایند.

وی افزود: در فتنه جدید، فضای مجازی دارد بحران آفرینی می‌کند و ما می‌گوییم مدیریت این فضا نباید دست امریکا و اجانب باشد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که مردم به وظیفه خود عمل کرده و می‌کنند و مسئولان هم به وظیفه خود بیشتر عمل کنند، گفت: قبل از این‌که مصیبت گسترده‌تر بشود، به داد مالباختگان مؤسسات اعتباری و به داد گرانی برسید، بهتر از این می‌شود کار کرد و این مردم خوب را راضی نگه داشت. این مردم با انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: در فتنه جدید نیز مانند فتنه 88 مسئله ولایت است و باید گوش به زنگ رهنمودهای ولایت باشیم. افراط و تفریط ممنوع و غلط است، ما با شعار بر مسئولان نظام مخالف هستیم، زیرا سران قوا مشروع و دارای تأیید ولایت هستند.

وی عنوان کرد: رییس قوه قضائیه منصوب ولایت است و اگر ایراد و اشکالی دارید، انتقادات سازنده را راحت مطرح کنید. زیر سوال بردن کلیت نظام و نیروهای مسلح و شورای نگهبان کار ضدانقلاب است و کسی که نان و نمک نظام را خورده، اکنون حرف‌هایی می‌زند که حرف ضد‌انقلاب است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با دعوت مردم به وحدت با مسئولان نظام تصریح کرد: نمی‌گویم انتقاد نداشته باشید، باید نقد سازنده باشد، مردم بیدار باشید، می‌خواهند حریم نظام را بشکنند، میدان به آن‌ها ندهید، باید همراه با ولایت باشیم، خط ما در فضای غبارآلود فقط خط ولایت است.

آیت الله خاتمی تأکید کرد: مردم بعد از انقلاب 2 حماسه آفریدند و در 2 عرصه انقلاب را بیمه کردند، حماسه نخست هشت سال دفاع مقدس است که همه جا به ویژه استان کرمان در این حماسه خوش درخشید و جلودار این حماسه سردار سرافراز «قاسم سلیمانی» بود.

وی افزود: با این حماسه کشور ما در عرصه تهاجم بیگانه، بیمه شد و اکنون نیز هیچ دشمنی در عرصه نظامی جرأت حمله به کشور ما را ندارد، نه این‌که نخواهند، اما با حماسه‌ای که مردم ما نشان دادند، نمی‌توانند به کشور ما حمله کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حماسه دوم مردم، 9 دی سال 88 بود، تأکید کرد: فتنه‌گران با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی هشت ماه در کشور آشوب آفرینی کرده و سلطنت طلب‌ها و منافق‌ها به صحنه آمدند تا در یک کودتای مخملی به انقلاب آسیب برسانند، اما حماسه حضور افتخارآفرین مردم در 9 دی آن‌ها را ناکام گذاشت و به همه فتنه‌گرانی که در پی فتنه علیه مردم بودند هشدار داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ماندنی است و پیشگویی های صادق می‌گوید که فرودگاه نهایی این انقلاب ظهور بقیةالله الاعظم (عج) است.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از خدمات آیت‌الله جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان، اظهار داشت: آیت‌الله جعفری پدر شهر کرمان است و در مدت 40 سال امامت جمعه، خدمات فراوانی انجام داده و در حماسه 9 دی سال 88 نیز خطبه‌های آتشین خواند، همچنین حجت‌الاسلام «علیدادی سلیمانی» نیز امامت موفقی در سمت امامت جمعه در شهر دیگر داشته‌اند.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم، قطعنامه تجمع کنندگان 9 دی قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار