«حماسه ۹ دی» آینه تمام نمای بصیرت و هوشیاری ملت ایران است

سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت سالروز «حماسه ۹ دی» در بیانیه‌ای تأکید کرد: حماسه عاشورایی ۹ دی ماه، آینه تمام نمای بصیرت، بیداری و هوشیاری ملت ایران و صحنه شکست جبهه متحد ضد انقلاب است.
کد خبر: ۲۷۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ - 30December 2017

«حماسه ۹ دی» آینه تمام نمای بصیرت و هوشیاری ملت ایران استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرارسیدن سالروز «حماسه ۹ دی» بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«نهم دی‌ماه، تجلی دست قدرت خدا و حرکت ماندگار در تاریخ انقلاب است» امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

یوم الله ۹ دی در سال ۸۸ یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران و نمایان‌گر تجلی دست قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی است؛ حماسه عاشورایی ۹ دی‌ماه، آینه تمام‌نمای بصیرت، بیداری، هوشیاری و ولایت‌مداری ملت ایران و صحنه شکست جبهه متحد ضد‌انقلاب داخلی و خارجی تحت مدیریت نظام و شبکه صهیونیسم جهانی، در فتنه پس از انتخابات سال ۸۸ بود که در مقطعی حساس تهدید دشمن را به فرصتی برای شکوفایی و نمایش قدرت انقلاب و نظام در دوره‌ای جدید تبدیل کرد.

تجدید بیعت ملت مؤمن و انقلابی ایران با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، نفی سلطه و حمایت بیگانگان از فتنه‌گران، دفاع عاشقانه از انقلاب، اصول، ارزش‌های دینی و مقدسات مذهبی و مذمت خواص و نخبگان بی‌بصیرت از جمله ره‌آورد‌های این واقعه فراموش ناشدنی است.

نظام سلطه پس از انتخابات شورانگیز سال ۸۸ با تحمیل یک جنگ نرم درصدد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد. در این جنگ، چندین سفارت‌خانه از جمله سفارت انگلیس به سران فتنه یاری و کمک رساندند.

سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان، بر اساس منویات و فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که می‌فرمایند: «این جریان چه پیش قراولانش دانسته باشند [چه ندانسته باشند] یک جریانی بود طراحی شده، تصادفی نبود این کسانی که شما بهشان می‌گویید سران فتنه، کسانی بودند که دشمن، این‌ها را هُل داد وسط صحنه، عامل اصلی دیگرانی بودند که طراحی کرده بودند، به خیال خودشان محاسبه کرده بودند. به گمان آن‌ها بساط جمهوری اسلامی بنا بود جمع شود، نه فقط حقیقت دین، حتی شعار‌های دینی هم باقی نماند برنامه این بود.»، مواضع خود را به شرح زیر اعلام می‌دارد:

  • سران فتنه به دلیل ارتکاب جرم محاربه باید محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند.
  • پژواک فتنه و اعمال فتنه‌گران باید به مانند آیینه‌ای شکسته هر روز در برابر تردید کنندگان قرار گیرد و آنانی که در پی تطهیر سران فتنه هستند، این مطلب را فراموش نکنند که دانش آموزان انقلابی سراسر ایران، آن‌ها را که در مقابل قانون گردنکشی کردند و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید.
  • بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست، همچنان که خلق حماسه نهم دی هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست که برخی از معاندان و باقی مانده‌های جریان فتنه می‌خواهند فتنه ۸۸ را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه‌ای بزرگ و خیانتی بس بزرگ‌تر است.
  • نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود و نمایان‌گر قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذ ناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.
  • دستاورد حضور حماسی ملت ایران در ۹ دی‌ماه، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان ارتقا بخشید و به جهانیان اثبات کرد مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت واحد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردار بوده که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه را خنثی کنند.
  • این حماسه عظیم و حضور ملی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به درستی، تجلی قدرت الهی و روح حسین‌ بن علی (ع) و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

در پایان ما دانش‌آموزان بسیجی استان همدان ضمن تجلیل از شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه ۸۸، یک‌بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید میثاق می‌کنیم و اعلام می‌داریم تمام توان خود را برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف از کم‌ترین داشته خود که جان ناقابل‌مان است دریغ نخواهیم کرد؛ و الله خیر الناصرین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها