مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

همچنان باید در برابر فتنه‌ها «بیدار» و «بصیر» باشیم

حجت‌الاسلام «علی متین» گفت: حماسه ۹ دی لازم بود، ولی کافی نبود، همچنان باید در برابر فتنه‌ها «بیدار» و «بصیر» بود.
کد خبر: ۲۷۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ - 30December 2017

باید در برابر فتنه‌ها بیدار و بصیر باشیم

به گزارش دفاع پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «علی متین» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، امروز (شنبه) در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در «ابهر» با بیان این‌که دشمن بعد از سه دهه جنگ سخت، در سال ۸۸ به جنگ نرم روی آورد، اظهار داشت: فتنه اگر حق را عریان مطرح می‌کرد حق گرایان بسیار بودند، ولی فتنه حق و باطل را در هم می‌آمیزد تا قدرت تشخیص را بگیرد.

وی فتنه را یک ترفند سیاسی اجتماعی توصیف کرد و افزود: فتنه، باطن را در لباس حق نمایان می‌کند و با هدف رسیدن به مقاصد شوم خود جلو می‌برد.

حجت‌الاسلام متین تأکید کرد: زمانی که فتنه برپا می‌شود، گرد و خاک فتنه قدرت تشخیص را می‌گیرد و زمانی که گرد و خاک پشت می‌کند و می‌خوابد انسان‌ها افسوس می‌خوردند که چرا قدرت تشخیص را نداریم.

وی تأکید کرد: در جناح‌ها نمانید، اگر کسی در جناح‌ها ماند یک روز دچار فتنه می‌شود، اگر کسی سیاست‌مدار بود خوب است و اگر سیاست‌زده شد گرفتار می‌شود، سعی کنید سیاست‌مدار باشید، ولی سیاست‌زده نباشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: اگر کسی پیدا شد و به شما گفت که فتنه ۸۸ یک حادثه بود، بدانید این آدم یا جاهل است یا مغرض، و یا از الفبای سیاست چیزی نمی‌داند.

وی با بیان این‌که در فتنه ۸۸ آمده بودند تا طومار انقلاب را در هم بپیچند، گفت: در فتنه ۸۸ مردم مظلوم ما را هشت ماه آواره خیابان‌ها کردند و انقلاب را بر عکس معرفی می‌کردند.

حجت‌الاسلام متین با بیان این‌که از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ یک عده‌ای با بیت‌المال جنگ نرم را در مملکت پیش می‌بردند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی لازم بود، ولی کافی نبود و همچنان باید در برابر فتنه‌ها بیدار و بصیر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها