فرمانده سپاه ناحیه بابل:

حماسه ۹ دی نماد دشمن شناسی مردم ایران بود

فرمانده سپاه ناحیه بابل با تاکید بر حذف پایه‌های نظام سلطه در جامعه دینی گفت: مردم ایران اسلامی در 9 دی نشان دادند که ملت دشمن شناس هستند و هرگز فریب نیرنگ و حیله آنان را نمی‌خورد.
کد خبر: ۲۷۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ - 30December 2017

حماسه ۹«دی» نماد دشمن شناسی مردم ایران بودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه ناحیه بابل امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در بابل با بیان اینکه نهم دی‌ماه نشان از جواب دندان شکن مردم ایران اسلامی به دشنان اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: حماسه 9 دی استکبار و استعمار و طرفداران داخلی او را ناامید کرد و سیلی محکمی به دهان یاوه گویان زد.

وی، فتنه‌گران را خواص بی بصیرتی دانست که برای منافع دنیایی خود آخرت خود را خراب کردند و تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در 9 دی نشان دادند که ملت دشمن شناس هستند و هرگز فریب نیرنگ و حیله آنان را نمی‌خورد.

رمضانی خاطرنشان کرد: عوام مردم نشان دادند که بصیرتی به مراتب بیشتر از بصیرت خواص به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دارند.

فرمانده سپاه بابل با بیان اینکه متاسفانه برخی غافل و جاهل همراه حرکت خائنانه فتنه‌گران شدند، گفت: وقتی حضور مردم را در صحنه دیدند متوجه اشتباه تاریخی شدند، اما این روزها برای باج خواهی بحث رفع حصر را بیان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی‌ که خود را نماینده مردم در مطالبه رفع حصر فتنه‌گران می‌دانند یادشان رفته که همین مردم خالق حماسه 9 دی ماه و حافظ اصلی انقلاب اسلامی هستند.

این مسئول با بیان اینکه مردم هرگز رفتار زشت فتنه‌گران را فراموش نمی‌کنند، گفت: مردم با فتنه گران آشتی نمی‌کنند و جنایت‌های آنان را در آشوب‌های خیابانی فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار