همسر شهید جاویدالاثر سعید انصاری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فرزندان شهدا راه پدرانشان را تا آزادی قدس دنبال می‌کنند

همسر شهید جاویدالاثر مدافع حرم سعید انصاری گفت: همان‌طور که همسرانمان را برای دفاع از حریم اهل بیت به میدان نبرد فرستادیم فرزندانمان را نیز برای آزادی قدس تربیت می‌کنیم.
کد خبر: ۲۷۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ - 30December 2017

فرزندانمان راه پدرشان را تا آزادی قدس دنبال می‌کنند«فاطمه جعفری» همسر شهید جاویدالاثر «سعید انصاری» در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در خصوص پیام همسران شهدای مدافع حرم به مردم جهان، اظهار داشت: همان‌طور که همسرانمان را برای دفاع از حریم اهل بیت (علیم‌السلام) به میدان نبرد فرستادیم فرزندانمان را نیز برای آزادی قدس تربیت می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: ما امروز در این مراسم حضور پیدا کردیم تا به جهانیان ثابت کنیم که خانواده شهدا از خون شهدا دفاع می‌کنند و هرگز اجازه نمی‌دهیم یک وجب از خاک مملکت به اشغال استعمارگران در بیاید. دشمنان کورخوانده‌اند که فکر کنند با استفاده از مشکلات کوچکی که در مملکت وجود دارد، بتوانند این مملکت را به آشوب در بیاورند.

همسر مدافع حرم تصریح کرد: امام خامنه‌ای ناخدای این کشتی است و ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند و سعی می‌کنیم مشکلات را با صبر و تحمل پشت سر بگذاریم و این امت اسلامی ایران را به صاحب اصلیش امام زمان (عج) بسپاریم.

جعفری افزود: ما ملت مسلمان ایران از حق خود دفاع می‌کنیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم که بیگانگان برای ما تصیم بگیرند. وحدتمان را حفظ کنیم و کمک می‌کنیم که مسلمانان جهان را از زیر ظلم ستمکاران خصوصا فلسطینیان نجات دهیم.

همسر شهید مدافع حرم خاطر نشان کرد: حضور میلیونی مردم در این مراسمات باعث دلگرمی خانواده شهدای مدافع حرم می‌شود. وقتی می‌بینم مردم از اقشار مختلف در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند؛ سخن مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای برای من تداعی می‌شود که ملت ما ملت قدرشناسی هستند و تا آخرین قطره خونشان از مملکت دفاع می‌کنند.

بنابراین گزارش، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی صبح امروز در مصلی امام خمینی (ره) با حضور مسئولین لشکری و کشوری، روحانیان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۱۱

نظر شما
پربیننده ها