معاونت سیاسی سپاه پاسداران:

راهپیمایی ۹ دی ۸۸ از جنس ۲۲ بهمن و ۱۹ دی سال ۵۶ بود

سردار «رسول سنایی‌راد» گفت: درس ۹ دی این بود که مردم بصیرت مجسم را در ادامه بصیرت ولایی به نمایش گذاشتند و این راهپیمایی از جنس ۲۲ بهمن و ۱۹ دی سال ۵۶ بود که راهبرد رهبری در جذب حداکثری و دفع حداقلی پیروز شد.
کد خبر: ۲۷۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ - 30December 2017

۹ دی بصیرت مجسم مردم در ادامه بصیرت ولایی

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (شنبه) در مراسم گرامی‌داشت سالروز حماسه ۹ دی که در مسجد اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: امروز در منطقه غرب آسیا هیچ سیاستی پیش نمی‌رود مگر این‌که «سید حسن نصرالله» از آن حمایت کند و ایشان با حضور در تهران و بوسیدن بازوی رهبری عملاً اعلام کردند که تابع رهبری هستند.

وی با بیان این‌که چنین مقصودی مطلوب استکبار نیست و آن‌ها به دنبال سلطه هستند، افزود: آن‌ها برنامه بی‌اثر سلطه طلبی را در ایجاد جنگ نیابتی و ایجاد این جنگ از لبنان تا کشاندن به ایران را شروع کردند، اما به نتیجه نرسیدند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه رهبری در این مدت بصیرت افزایی کردند بیان کرد: در فتنه قدرت تشخیص پایین است و درس ۹ دی مردم بصیرت مجسم را در ادامه بصیرت ولایی به نمایش گذاشتند و این راهپیمایی از جنس ۲۲ بهمن و ۱۹ دی سال ۵۶ بود و شجاعت تمام و راهبرد رهبری در جذب حداکثری و دفع حداقلی پیروز شد.

وی با بیان اینکه امروز برخی با شعار دفاع از عدالت درصدد فتنه جدید هستند، گفت: ۹ دی مردم ثابت کرد پیمان اخوت با کسی امضا نکرده‌اند و کسی که یک دهه مسئول کشور بوده نمی‌تواند امروز مخالف خان باشد و شکست داعش سلطه دوباره آن‌ها را قطع کرد و امروز بهانه جدید می‌خواهند.

سردار سنایی‌راد عنوان کرد: در شرایط کنونی همه باید به وحدت و هوشیاری دربرابر توطئه‌های دشمن متمرکز باشند و با شرایط پیچیده که داعش شکست خورده که می‌خواست نفرت از مسلمانان و اسلام را ترویج کند و انزوای دشمن، کینه به دل گرفتند و در عرصه‌های دیگر به دنبال ضربه زدن به نظام هستند و می‌خواهند با نفوذ در داخل به اهداف شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید نیرو‌های انقلاب چشم‌شان به رهبری باشد، امروز فتنه سال ۸۸ می‌تواند تَکرار شود و ملت ما تجربه بزرگ دارند و باید حق را ببینند، امروز یاران امام در اقصی‌نقاط کشور منطقه و دنیا حضور دارند و سردار سلیمانی اسلام و بسیج جهانی را در دنیا ایجاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار