وزیر سابق آموزش و پرورش:

ملت ایران عدالت امام خمینی (ره) و رهبری را می‌خواهند

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» گفت: تا کجا فریاد بزنیم که ملت ایران نمی‌پذیرد که کسی درگیر زندگی ۴۵ هزار تومانی باشد و دیگری درگیر حقوق چند ده میلیون تومانی! ملت ایران عدالت امام خمینی (ره) و رهبری را می‌خواهند.
کد خبر: ۲۷۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ - 30December 2017

ملت ایران عدالت امام خمینی (ره) و رهبری را می‌خواهندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در تبریز، اظهار داشت: فتنه جدید از نوع فتنه‌هایی است که می‌خواهند در دل مردم نفوذ کنند و اقشار ضعیفی که در کنار انقلاب و شهدا بودند به میدان بیاورند. باید کار را یک سره کرد و یک نه دی دیگر لازم است تا در کنار رهبری و مقابل کسانی که به زور سوار قطار انقلاب شده‌اند و مردم را تحریک می‌کنند، ایستاد.

حاجی بابایی با بیان این‌که به تبعیت از سخنان چند روز گذشته رهبری باید چشم فتنه اشرافی‌گری و انقلابی‌نمایی کور شود، ابراز داشت: نمی‌شود در نظام حمهوری اسلامی بی‌عدالتی باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا کجا فریاد بزنیم که ملت ایران نمی‌پذیرد که کسی درگیر زندگی ۴۵ هزار تومانی باشد و دیگری درگیر حقوق چند ده میلیون تومانی! ملت ایران عدالت امام خمینی (ره) و رهبری را می‌خواهند.

وی افزود: ما اشرافی‌گری، زیاده‌خواهی و مفاسد و حمایت از فساد را فتنه جدید می‌دانیم؛ این انقلاب شهیدان است و ما هنوز آن‌قدر خون داریم که تمام فتنه‌ها در کشور را بی‌رنگ کنیم.

این نماینده مجلس دهم گفت: ملاک ما این است که رهبری داریم که میزان است و هرکسی که هرجایگاهی داشته باشد بخواهد از این میزان عبور کند جلوی آن می‌ایستیم؛ در این کشوری که مردم انقلاب کردند میلیون‌ها جوان بیکار وجود دارد و در کشوری که بیکاری است همه باید بر اساس عدالت حرکت کنند و حاشیه‌سازی و سخنان انحرافی ممنوع باشد.

وی تأکید کرد: هرکس جز در راهی که رهبر انقلاب ترسیم کرده‌اند حرکت نماید در راه فتنه است؛ فرزندان شهیدی داریم که سی ساله شده‌اند، اما پدر ندیده‌اند، هنوز خون‌های مدافعین حرم تازه است و کسی که بخواهد عبادت کند، اما عبادت پشت سر ولی فقیه نباشد، عبادت نیست، زیرا بصیرت ندارد.

وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان این‌که ما امروز پشت دیوار رژیم صهیونیستی هستیم، اما آن‌ها عده‌ای از افراد سیاسی را اجیر کرده‌اند که پشت خیمه علی بایستند و مالک اشتر را از جنگ منصرف کنند، عنوان کرد: آنان نمی‌دانند همه مردم مالک اشتر هستند و امروز اگر مردم معترضند به عملکرد غلط برخی از مسئولین است.

وی اذعان داشت: مجلس شورای اسلامی باید سیاستی را مصوب کند که قشر مستضعف زیر فشار قرار نگیرد؛ نمی‌شود ۳۵ میلیون یارانه را حذف کرد و دلار را چهار هزار تومان کرد، باید بپذیریم قشر ضعیف نمی‌تواند آن را قبول کند و بپذیریم عده‌ای به دنبال سوءاستفاده از قدرت هستند.

حاجی بابایی با اشاره به اخبارمربوط به افزایش حقوق مسئولین نیز گفت: در سال ۹۷ یک ریال از حقوق مسئولین نباید افزایش پیدا کند، چون ظلم به مردم ایران است.

وی با بیان این‌که وقتی راهپیمایی نهم دی در تبریز برگزار شد صدای محکم و استوار اسلام و عاشورا از این شهر به همه استان‌ها و شهر‌های کشور و جهان رسید، اظهار داشت: از زمان قرن ششم که پیامبر با حرکت و وحی الهی حرکتی انقلابی آغاز کردند، این اروپا بود که حیرت زده به آن نگاه کرد و سعی کرد جلوی آن بایستد.

وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان این‌که نوشتن کتاب برای قرآن و تحریف احادیث جهت ارائه چهره دروغین از اسلام برای این بود که اسلام ناب محمدی و اهل بیتی به جهان شناخته نشود، متذکر شد: غربی‌ها برای قرآن دایرةالمعارف نوشتند، اما از اهل بیت و امام علی سخنی به میان نیاوردند، زیرا آن‌ها اسلام ناب محمدی را به خوبی شناخته بودند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: وقتی در ایران انقلاب شد، امام نامه‌ای به «گورباچوف» نوشت و شوروی و غرب در کنار هم ایستادند تا بلایی که «اندلس» بر سر اسپانیا آورد بر سر ایران بیاورند؛ با ایجاد هشت سال جنگ خواستند مردم از کشور فرار کنند یا کشته شوند، اما تفاوت مردم ایران این بود که همانند «اندلس» تسلیم نشدند و مقابل غرب ایستادند و پیروز شدند.

وی با اشاره به ابعاد حماسه نهم دی‌ماه، بیان داشت: یکی از نکات اساسی در انقلاب این است که این مردم در نهم دی‌ماه در قله‌ای نشستند که هیچ مردمی در طول تاریخ ننشستند؛ اگر شهید حججی بود صبح کربلا می‌رفت نه ظهر آن، ما هزاران شهید حججی داریم و ریشه انقلاب اینجا است.

وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان این‌که اعلام مشارکت ۴۰ میلیون نفر ایرانی در انتخابات ۸۸ سکوت خبری در سراسر دنیا ایجاد کرد، ادامه داد: مردم در آن زمان قدمی برداشتند که مشکلات اقتصادی‌شان حل شود، دنیا با حضور چهل میلیونی مردم نیم سکته کرده بود، اما با اولین جرقه فتنه، رسانه‌ها ورود کردند و اگر فتنه اتفاق نمی‌افتاد امروز میلیون‌ها بیکار نداشتیم.

وی تأکید کرد: بنده با شخص خاصی کاری ندارم، اما سرکرده منافقین را دیدیدم که آمد و شعار «رأی من کو» را به «مرگ بر اصل ولایت فقیه» تغییر داد؟ نفوذ این‌گونه رقم می‌خورد، شخصی که چهل سال رجل سیاسی یا مقبولیت داشته چنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد که خود او هم متوجه نمی‌شود عامل نفوذی است.

حاجی بابایی یادآور شد: روزی که داعش از جغرافیای دنیا حذف شد گفتم جشن این مسئله را نگرفته باید آماده فتنه دیگر باشیم و دیدید که بحث بیت‌المقدس را آمریکا مطرح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار