برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در خلخال

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در شهرستان خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ - 30December 2017

برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در خلخالبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه همزمان با سراسر کشور در مصلای شهرستان خلخال برگزار شد و حجت‌الاسلام «حسین نوری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردبیل اظهار داشت: حماسه مردم با بصیرت و همیشه اگاه کشورمان در نهم دی ماه سال 88 پاسخی مناسب به بیش از 20 سال تهاجم فرهنگی دشمن بود و مردم آگاه و با شعور سیاسی بالای ایران اسلامی با این حماسه همه دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را در هم شکستند.

وی با بیان اینکه بصیرت، دشمن شناسی،وقت شناسی و حضور به موقع مردم در صحنه حماسه نهم دی ماه را رقم زد افزود: این حماسه برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

نوری عنوان کرد: دشمن می خواست با تضعیف نظام و انقلاب بار دیگر در بدنه انقلاب رخنه کند که هوشیاری ملت به خودکامگی منافقان داخلی و خارجی پایان داد.

حجت الاسلام نوری وظیفه امروز ملت ایران را همراهی با رهبر معظم انقلاب و وحدت همه جانبه در ادامه استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

در این مراسم سرهنگ «جهانبخش عطایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه خلخال نیز طی سخنانی بر لزوم داشتن بصیرت امت واحد ایران اسلامی تاکید و بر همراهی با نظام و انقلاب اسلامی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر نظام تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار