رئیس دانشگاه تبریز در مراسم گرامیداشت نهم دی:

مردم ایران اسلامی در گرد و غبار وقایع پس از انتخابات حق را از باطل تشخیص دادند

محمدرضا پورمحمدی گفت: مقام معظم رهبری این روز را روز میثاق با انقلاب و بصیرت نامیدند؛ زیرا مردم در گرد و غبار آن روزها حق را از باطل تشخیص دادند و توانستند ایام سخت را با سلامت پشت سر بگذارند.
کد خبر: ۲۷۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ - 30December 2017

مردم ایران اسلامی در گرد و غبار وقایع پس از انتخابات حق را از باطل تشخیص دادندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار داشت: امروز برای گرامیداشت روز حماسه حضور میلیونی مردم در لحظه‌های مورد نیاز انقلاب اینجا جمع شده‌ایم که رهبری آن حماسه را قله فراموش نشدنی انقلاب خواندند و امروز مشهدالشهدای دانشگاه‌‌ها یعنی دانشگاه تبریز میزبان این حضور با شکوه است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری این روز را روز میثاق با انقلاب و بصیرت نامیدند؛ زیرا مردم در گرد و غبار آن روزها حق را از باطل تشخیص دادند و توانستند ایام سخت را با سلامت پشت سر بگذارند.

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به خودآگاهی با تکیه بر فطرت، زمان آگاهی متکی با آینده نگری و جامعه آگاهی مردم در نهم دی ماه تصریح کرد: از این حماسه سه درس را می‌توان آموخت درس اول برخورداری جمهوری اسلامی ایران از رهبری مقتدر است که با بصیرت توانست خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد و درس عبرت اول قدرت مدیریت بحران ایشان بود که توانستند ما را از این مشکل جدی پیس آمده عبور دهند.

وی افزود: باید قدر رهبری را بدانیم و مطابق سخنان اخیر ایشان نیز هم‌اکنون مردم بایستی جلوی عده ای که زمانی قدرت را در دست داشتند و امروز نقش اپوزیسیون را ایفا می‌کنند بایستند.

پورمحمدی با بیان اینکه امنیت حاصل امروزی ناشی از قدرت رهبری و حمایت توده مردم از نظام است تاکید داشت: درس دوم این بود که بهترین راهبرد امنیت سازی، راهبرد مردم محوری است که در کنار رهبری این توده مردم بودند که توطئه‌ها را خنثی کردند و باید قدر مردم شریف و نجیب کشورمان را بدانیم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: درس سوم این است که فراموش نکنیم که در نهم دی ماه 88 همه مردم آمدند و این ظلم است که این روز را برای یک گروه خاص مصادره کنیم و یک گروه را مقابل این روز بدانیم در این روز همه گروه‌ها به به صحنه آمدند و حماسه آفریدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار