وزیر سابق اطلاعات:

مردم فتنه اقتصادی را هم خنثی خواهند کرد

حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» با بیان این‌که انقلاب اسلامی مسیر اصلی خود را طی می‌کند، گفت: مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند اما ممکن است روزی با حضور خود حماسه‌ای دیگر در برابر فتنه اقتصادی خلق کنند.
کد خبر: ۲۷۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ - 31December 2017

مردم فتنه اقتصادی را هم خنثی خواهند کردبه گزارش دفاع پرس از رشت، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» وزیر سابق اطلاعات در جمع مردم پرشور و ولایت‌مدار رشت اظهارداشت: نهم دی‌ماه از معجزه‌های بزرگ این انقلاب است که مردم ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت به موقع، ضربه محکمی به دهان مستکبران جهان زدند، اما دشمن باز به دنبال فتنه‌ای دیگر است که در این زمانه با به وجود آوردن معضلات اقتصادی وارد میدان شده است.

وی با بیان این‌که برخی‌ها مایلند فتنه ۸۸ را دعوای انتخاباتی معرفی کنند، افزود: ملت ایران با بصیرت به خواص فریب‌خورده و تحت‌تأثیر القائات دشمن قرارگرفته فهماند که ولایتمدار است و پای آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر خواهند ماند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به حضور به هنگام مردم رشت در ۸ دی سال 88، گفت: حرکت بزرگ مردم رشت یک روز زودتر از دیگر مردم کشور توانست طراحی دشمن را نقش بر آب کند.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به تأکید رهبری مبنی بر حفظ روحیه حماسه نهم دی، گفت: تا جمهوری اسلامی برقرار است، استکبار جهانی دست از رفتار خصمانه خود بر نمی‌دارد ، چون استکبار با وجود انقلاب اسلامی در حال فروپاشی است.

وی با اشاره به دلارهای عربستان در اسلام و ایران‌هراسی گفت: قرآن کتابی است که خروج از بن‌بست را به دنیا در حال نشان دادن است و اعضای هیئت‌علمی آمریکا به این نکته اذعان دارند.

مصلحی با اشاره به فتنه‌های سنگین در انقلاب اسلامی گفت: دنیا پس از انقلاب اسلامی همگی در مقابل جمهوری اسلام ایستاده‌اند و برای رسیدن به این هدف سرمایه های زیادی را هزینه کرده اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مقطعی توطئه‌ها را تحمل کرد تا سران فتنه سر عقل بیایند، گفت: رهبر معظم انقلاب از راه‌های مختلف با سران فتنه اتمام‌حجت کرد و ما برداشت مان این بود که فرد یا افراد مورد نظر دست از فتنه برمی‌دارند اما با نفوذی که دشمن در آن‌ها داشت مانع از ادامه فتنه‌انگیزی‌ها شد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: برخی‌ها با توجه به اینکه حدود ۱۰ سال امکانات نظام در دستشان بود و مردم به آن‌ها اعتماد کرده بودند، نقش اپوزسیون را بازی می‌کنند.

وی با تأکید بر مسئله نفوذ گفت: دشمن در تلاش است تا نخبگان جامعه را به اشتباه محاسباتی برساند و به اپوزسیون تبدیل کند تا بتواند به این کشور لطمه وارد کنند.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان این‌که ایجاد تردید در بین مسئولین، از لایه‌های نفوذ است، گفت: برجام دشمن را جریح‌تر کرد و موجب شد تحریم‌های جدید در عرصه‌های جدید خصوصاً در عرصه اقتصادی وضع شود.

وی با تأکید بر این‌که برجام باید در کنار اقتصاد مقاومتی انجام شود، گفت: یکی از سران فتنه در سفارت آلمان اعلام کرده که اگر می‌خواهید در نهایت بر روند این انقلاب تغییر ایجاد کنید باید اقتصاد کشور ایران را فلج کرده و مردم را با مشکلات اقتصادی و مالی روبه‌رو کنید.

وزیر اطلاعات دولت نهم، با تأکید بر این‌که نباید با اقتصاد مقاومتی بازی کرد، گفت: مشکلات اقتصادی و تحریم‌های کشور در طی سه سال گذشته بیش از پنج برابر شده و می‌تواند به یک تهدید بزرگ تبدیل شود.

وی ورود قاچاق در کشور را یکی از فتنه‌های بزرگ در سال‌های اخیر برشمرد و گفت: در نهم دی، فتنه ۸۸ متوقف‌شده است، اما تمام نشده و اکنون دشمنان عیب‌های خود را اصلاح‌کرده‌اند و با روند و پیچیدگی خاصی در کشور ورود می‌کنند که از نمونه‌های آن فضای بد اقتصادی در کشور است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دشمن از یک سال قبل از انتخابات فتنه را طراحی کرد گفت: یکی از فتنه‌گران در انگلیس، اصلاح‌طلبی آمریکایی را مطرح می‌کند درحالی‌که اصلاحات آمریکایی در حال فروپاشی است.

وی با بیان این‌که فضای مجازی یکی از ابزار دشمن برای فتنه‌انگیزی است، گفت: امت حزب‌الله و همیشه در صحنه انقلاب باید فضای مجازی را به‌عنوان یک ابزار فتنه‌انگیزی تحت کنترل خود بگیرند و دشمن را در این راه ناکام نماید.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه انرژی هسته‌ای تا مرز ۲۰ درصد برای تهیه دارو توسط شهید احمدی روشن و یک عده از بسیجی‌ها صورت گرفت، افزود: باید به نیروهای حزب‌اللهی و بسیجی در کنترل و مدیریت فضای مجازی نیز اعتماد کرد.

وی با اشاره به نقش سنگین شخصیتی سنگین در کشور در جریان فتنه گفت: یکی از شخصیت‌هایی که در آن سال‌ها در کشور مسئولیت داشت، تأکید می‌کرد که اگر فشارها زیاد شود رهبری کوتاه خواهد آمد و لیدر این فتنه‌انگیزی‌ها روزی نام و نشانش برای عموم مردم منتشر خواهد شد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، با بیان اینکه مقاومت هزینه دارد، گفت: از جمهوری اسلامی امروز در مجامع استکبار به‌عنوان قدرت اول منطقه یاد می‌شود و این قدرت بیان‌گر نقش امام راحل، رهبری معظم و شهدای گران‌قدر است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی مسیر اصلی خود را طی می‌کند، گفت: مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند اما ممکن است روزی با حضور خود حماسه‌ای دیگر در برابر فتنه اقتصادی خلق کنند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان این‌که مردم در نهم دی پا روی زبیرهای زمانه گذاشتند، گفت: مردم همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند اما در تنگناها و بزنگاه‌ها حماسه خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به طراحی‌های جدید دشمن برای براندازی نظام گفت: همان‌گونه که مردم نشان دادند که تحت تأثیر القائات قرار نمی‌گیرند و همیشه ولایت‌پذیرند باتدبیر مقام معظم رهبری مسیر پیش‌روندگی خود را خواهند داشت و مقاومت می‌کنند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در پایان به نقش شهید حججی و دیگر شهدای دهه هفتاد کشور در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: دشمن آن‌قدر زبون است که از جوانان دهه‌های پس از انقلاب و جنگ تحمیلی می‌ترسد و با به شهادت رسیدن شهدایی همچون حججی این انقلاب پیروز و سربلند به مسیر آرمانی و الهی خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها