مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

وعده تحقق نابودی اسرائیل نزدیک است

حجت‌الاسلام ناصر شکریان با بیان اینکه وعده تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره نابودی اسرائیل نزدیک است گفت: بسیاری از کشورهای اروپایی و سرمایه گذاران خارجی در حال ترک اسرائیل هستند.
کد خبر: ۲۷۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳ - 30December 2017

وعده تحقق نابودی اسرائیل نزدیک استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسم گرامی‌داشت حماسه 9 دی در سینما شقایق بابلسر اظهار داشت: قرن اخیر قرن انقلاب‌ها بوده زیرا از حدود 300 سال قبل برخی از کشورها در اشغال کشورهای ابرقدرت بوده اند.

وی افزود: در آن زمان صحبت از آمریکا نبود و آمریکا اخیرا به عنوان ابرقدرت مطرح شده ولی در خاورمیانه تعداد کشورهای زیادی اشغال شده بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: مصلحان و آزادمردان خاورمیانه و کشورهای دیگر قیام کردند تا اشغالگران را از کشور خود بیرون کنند. برخی سیار خونین بود مثل انقلاب الجزایر که تقریبا یک میلیون کشته داد تا فرانسه را از کشور خود خارج کند.

شکریان با بیان اینکه در کشورهایی نظیر ایران، هند، الجزایر انقلاب‌هایی اتفاق افتاد تا اشغالگران را بیرون کنند، افزود: شمال ایران در اشغال شوروی و جنوب ایران در اشغال انگلستان بوده است.

وی گفت: متاسفانه بعد از این انقلابی که اتفاق افتاد و اشغالگران بیرون رانده شدند اما مستکبران از در دیگری وارد شدند و استعمار نو رقم خورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه انقلاب می‌رود تا اسرائیل را از سرزمین‌های فلسطین بیرون براند، افزود: امروز بسیاری از کارشناسان بر این عقیده بوده که این اشغال اتمام می یابد و این انقلاب است که این اشغالگری را خاتمه می‌دهد.

شکریان با بیان اینکه وعده تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره نابودی اسرائیل نزدیک است خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی و سرمایه گذاران خارجی در حال ترک اسرائیل هستند.

وی با اشاره به اینکه استعمار نو از درون هر کشور مهره‌هایی را انتخاب و در آنها نفوذ کرده و آنان را بر علیه کشور خوشان شورانده است، افزود: همه قیام‌ها غیر از انقلاب اسلامی مردم شریف ایران از اهداف خود دور شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه دشمن فتنه‌های زیادی را بر علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران ترتیب داده که فتنه 88 یکی از آن فتنه‌ها است، گفت: دشمن در استعمار نو سراغ مردم عادی نمی‌روند بلکه خواص را هدف قرار می‌دهند زیرا برخی از خواص طالب دنیا، شهوت و قدرت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها